last night in Osaka...

Vi har haft d riktigt gottit har i Osaka... vi har ju akt till bl.a Nara oxa har vi akt till Kyoto 2 dagar i rad faktiskt.. vi besokte vastra Kyoto igar o idag besokte vi ostra Kyoto =) Det va riktigt najsigt... vi har haft lite otur med vadret lite da o da.. men idag hade vi anda riktigt gottit vader! =) vi har besokt olika kanda stalle vars diverse stader som vi har besokt e kanda for =) Mkt fina tempel o sa.. vi har traffat lite svenskar o japaner som killarna kanner.. jag har kopt ett par nya stovlar for att mina som jag hade med mig va genomblota pga regnet (de e fortfarande blota) o luktar skiiit sa fort man tar av sig dem sa ja.. inte bra inte bra.. men men.. de stovlarna jag kopte va ju helt katastrofala!!!! =( fick sa himla ont i fotterna av dem... well.. de va ju lite billiga sa.. o jag testade aldrig skorna heller nar jag kopte dem da jag vagrade ta av mig mina stovlar for det skulle lukta skit typ.. haha =P men men.. sa idag fick jag aterigen anvanda mina egna, blota stovlar som jag hade med mig for jag hade inget val =P vi gar ganska mkt o jag maste ha bra skor... ni skulle bara sett hur kord jag va nar jag hade de nya stovlarna! haha.. aja.. men sa e d iaf! fattar ni hur svart det e att hitta en skoaffar i osaka?! jag o kevin gick som galningar typ.. haha =P o nar man val hittade ett par stovlar sa va de antingen for dyra eller sa fanns inte storleken.. suck...

just nu sitter jag har vid lobbyn igen.. o en random snubbe bredvid mig pa andra datorn lol.. well.. killarna e o duschar igen.. o jag ville blogga lite typ sa jag valde att sitta vid datorn samt ladda kevins ipod =P

det e var sista natt i Osaka med sa nu vet jag inte om jag kommer att fa tillgang till internet i de andra staderna..
imorrn pa morgonen ska vi bege oss vidare till Hiroshima som tar ungefar 5h o lite mer med tag.. o vi ska byta 3 ggr typ.. men men.. det ska nog ga bra vet ni ;)

well well.. det e nog allt for idag!

more updates later ;)

ciao ciao!


Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Haha, stinkende sko eller vonde sko, hva er verst.. XD

2009-02-27 @ 09:40:13
URL: http://imythril.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0