NERVÖÖÖS!

Jobbade 17 till stängning igår.. Stängde med Catrin å Alma =) dagen va helvete igår.. de som jobbade på skiftet innan hade inte hjälpt oss med NÅNTING! Varken grillarna eller stänga övervåningen.. guud... jag fick börja med allting från klockan 17! När jag började asså... Jag fick sån panik verkligen.. utnyttjade varenda en som va i köket för att hjälpa mig! För jag skulle ju va ensam i köket från 19.. då kan jag liksom inte både producera å förstänga.. anyway.. jag bara förstängde de 2 första timmarna... det va det enda jag gjorde..Tiden gick dock fort för vi hade grejer att göra hela tiden.. men men, jag va lite panikslagen iaf =P Va rädd att jag inte skulle hinna klart.. i tid =P Annars så hände det inte så mkt igår på jobbet.. det va en lugn söndag =)
Vi lämnade Donkan runt 01:15 så ja, jag å Cattis tog vår sista vagn hem.. ^^ Jag jobbade min sista stängning igår innan jag åker iväg.... =)

En rolig sak som hände på jobbet va att innan jag började så ringde telefonen på kontoret.. jag svarade för första gången.. å det första man hör va: "Jag piska på dig.." Haha.. så loooool Linus e! =P

När jag kom hem så ville jag blogga.. men så funkade inte internet så ja.. bangade helt =P Satt å pluggade lite fort fort.. för jag har uppkörning idag klockan 10!!! Det e snart det! Å jag e skiiiiiiiiiiitnervös!! Skrev ut lunchmenyer oxåå igår efter jobbet.. sen så däckade jag runt 03..

Nääe, nu ska jag göra mig iordning! Snart ska man kila till jobbet... önska mig lycka till!!

8 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0