Så himla trött!!

Tjejkvällen igår va riktigt trevligt.. Nova å Yoey gjorde massa massa sushi oxå drack vi japansk saké å vitt vin =P Efter allt chill blev det tårta å te med =) Körde guitar hero igår.. riktigt skooj! =D Fast igår gick det inte så bra då jag va skittrött å alkoholpåverkad =P Ingen bra kombination =P Hahah... jag va klar i huvudet.. haha.. men tyvärr så hängde inte resten av kroppen med tydligen =P Åkte från Nova runt 23-tiden då jag skulle hem å sova.. Skjutsade hem Yoey först ^^


Mat! Sushi, Japansk saké, vitt vin å julmust =P


mkt Sushii!


Göttig tårta! Mmmm...


Jag sitter å spelar Guitar Hero.. =P Kolla bara huuur trött å sliten jag e! =P


Efter 5h sömn så åkte man till jobbet... öppnade imorse.. matsalen såg katastrof ut för å va en fredag.. tydligen hade det varit mkt å så.. men men, det gick inget vidare.. det kom folk hela tiden.. jag kunde inte ens öppna så mkt i kassalinjen.. tur att man hade nattstädarna som kunde öppna matsalen.. annars skulle jag aldrig hinna klart.. det värsta va att jag va helt borta pga för lite sömn.. kroppen å hjärnan hängde inte riktigt med =P Det kom in några snubbar å frågade mig ifall jag kände Benny å Andy.. lite lol faktiskt =P
Anyway.. öppningen va verkligen ingen vidare.. värsta öppningen jag har gjort.. va efter listan hela tiden =( Jag va så trött oxå.. å seg så allt va kaos.. testade bagel oxå på jobbet =P Det va faktiskt gott =)
Det va mkt att göra idag faktiskt på dan.. kö kö kö typ.. fick va både kök å kassa =) En gäst gjorde mig såå suuur =P Jag va såå sur att jag höll på att sprängas! Hjärtat slog hårda slag.. det va jobbigt! Jag ville bara skrika! =P Men fick hålla ilskan inom mig! =P Slutade 15.. men så ville Oscar att jag skulle jobba lite till.. så jaa.. efter en halvtimmes vila så gick jag in å jobbade typ. eh... 20-30 min ungefär.. äsch, höll inte koll på tiden.. Men iaf.. jag kom hem vid 17-tiden.. gick å duschade.. sen så däckade jag i vardagsrummet å sov i 2,5h =P När jag vaknade upp igen så va d middag typ =P

Åt middag.. sen så skulle man ju till Yans restaurang för att träffa Simon å Julia som båda har kommit hem från Kina =)
Men jag åkte dit ganska så sent då de andra inte va där "så tidigt" typ =P Typiskt kineser.. lol =P
Weell... det va kul att träffa folket... de alla satt typ å körde "ring of fire" leken.. jag själv va bara bartendern å satt å hällde sprit typ =P Anyway, folk blev ju aspackade som vanligt.. lol =P

Hängde där i flera timmar... å runt 02-tiden kanske så åkte vi därifrån.. Eugenia va sugen på mat så hon typ övertalade mig att hänga med å käka nattamat vid vasagrillen =P Jag ville typ inte äta på natten.. =P Men jag åkte med dem iaf.. ;P Jag, Eugenia, Daniel å Jennifer åkte dit =) När vi kom fram så jaa, hade jag beslutsångest.. visste inte va jag skulle äta typ.. men åt en smalkorv med mos =P Det va gott haha =P Men man fick sån ångest efteråt =P Dumma Eugenia! ;P

Det loligaste va ändå när några killar (män?) gick fram till personalen som jobbade där å frågade om det va hemmalagat mos.. lol ;P  Så det blev värsta diskussionen typ.. =P Hörde inte riktigt allt de sa.. men jag hörde på slutet som de killarna(männen?) sa iaf: "Vi ses på rätten".. lol =P

Efter mat åkte vi åt varsitt håll.. Jennifer åkte med mig till Gamlestaden så jag lämnade av henne hos sin moster..

Nu e jag hemma iaf.. ska borsta tänderna å byta om.. sen SOVA!!!!!!!

Måste vila upp mig inför imorrn... ytterligare ett arbetspass.. suck.. =P Men som tur va så börjar jag sent imorrn (idag)! ^^

God natt på er!

9 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0