TOKYOO!

Yupp.. jag e i Tokyoo nuu.. fast jag e helt slut.. har inte sovit så mkt på flyget liksom... kan inte sova på flyget..
Jag va lite dum i huvudet oxå då jag skickade med datorsladden i den stora resväskan.. så jag hade ingen användning av min laptop.. suck.. Har laddat batteriet.. men det funkar inte som d ska... tyvärr..

När jag landade i Tokyo så såg jag inte Kevin... stod där i en halvtimme å trodde att han hade glömt bort.. jag hade inte hans nr heller.. fick panik typ.. jag va värsta tårögd när han väl kom fram... men det tog lite tid från honom att åka ut till Narita flygplats så det e inte hans feel.. =) Men men.. nu ska vi ut å äta lite göttig mat!

Jag e hungrig haha.. men jag har så himla ont i magen.. buhuu =(

Later laa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0