Trött...

Haha.. kommer va samma rubrik för varje inlägg typ känns d som.. men det e sant jue! Det e så jag känner mig just nu.. jättetrött verkligen.. speciellt kroppen! Mina knän!!! Jag behöver verkligen massage... humm...

Jobbade 8 till 16:45 idag.. ^^ Utbildade en ny tjej i kassan idag mellan 10:30-13:30.. Daniella heter hon.. å det gick faktiskt riktigt braa! Det va faktiskt kuul ^^ Hon va duktig å lärde sig fort! Hon hade kassaerfarenhet sen innan, så därför gick det snabbt å så..  imorrn kommer vi 2 att jobba ihop igen.. å då kmr hon att få stå alldeles ensam.. jag kmr såklart va med henne.. för jag ska va ansvarig för henne står det på schemapärmen iaf! ^^ Näämen, det kmr att gå såå bra såå! ^^ Annars så hände det inget speciellt på jobbet.. det va ganska så dött faktiskt.. tiden gick rätt så fort oxå! Kände inte av att tiden gick sååå fort! =P Men sköönt va det iaf att komma hem! ^^

Gjorde inte så mkt här hemma.. kollar på serier (som vanligt) =P Jag e fortfarande inte klar ännu.. har sista delen kvar.. men sidan funkar inte.. så jag kan inte kolla.. buhuu =(
Vek lite tvätt å såå =) Har en korg till, men det orkar jag inte med =P Får ta det imorrn efter jobbet ist =P Haha!

Ska jobba imorrn igen.. börjar 10:15.. å jobbar långt pass.. slutar 19:30.. men 2 av dessa timmar kommer jag inte va på golvet.. ska ha kalas! Wohoo... ska ha ett kalas för 5 elvaåriga barn.. kmr gå så lätt till så.. för de e ganska så "stora" barn ^^

Nääe, ska lägga mig tidigt idag igen.. ;P La mig igår 21:50.. haha! Tidigt I know! =P Men jag e verkligen skittrött!!
Skönt att lägga sig tidigt å få soooova uut! Mmmm... ^^

Nääe, natti! ^^

7 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0