3h sömn inatt...

Yupp, det stämmer! Jag sov bara i 3h inatt då jag inte kunde sova å att jag skulle upp tidigt för att jobba öppning =P Jag gick å la mig runt 23-tiden, men kunde inte somna förrän 01 typ.. suck.. aja, så e d ibland.. helt stört! Men jag e inte värst jämfört med Catrin.. hon e riktigt störd! Haha.. å det vet hon redan! ;P Hon har inte sovit på 24h!!! Så jaa.. jag skulle jobba till 14 egentligen, men så bytte jag å hon tid så jag slutade 15:45 ist.. mer cash mer cash ;) Näämen, jag va snäll å ställde upp.. plus det va inte jobbigt att jobba idag heller.. skithärligt faktiskt! ^^ Vi har 2 praoisar nu oxå.. en av dem e riktigt lolig.. har byxorna så långt ner att rumpan syns.. fattar ni hur mkt jag, Gunilla å Linn skrattade eller? Ingen av oss vågade säga till den killen att dra upp sina byxor! Haha! För man får inte jobba med byxorna långt ner så ahh.. Nämen.. det va en rolig dag idag faktiskt.. mkt skratt blev d! Imorse när jag, Catrin å Oscar öppnade.. så hände det en rolig sak som jag å Catrin skrattade ihjäl oss typ.. så här va d.. jag sa till Catrin att jag va hungrig typ.. (alla på jobbet vet att jag e jämnt hungrig) lool ;P Då kmr Oscar där med att.. "e du på 3:e månaden eller?" Han syftade på om jag va gravid typ å gjorde med handen "stor mage" rörelse.. Catrin.. hon såg inte va Oscar gjorde typ.. så hon trodde Oscar knäppte upp sina byxor typ för å "flasha".. så berättade Catrin d för mig va hon trodde hon såg han göra.. damn va vi 2 skrattade ihjäl oss!! Va va d mer som hände... huuum.. jag minns faktiskt inte... men det va en rolig dag på jobbet iaf =) Det va inte så mkt att göra å det va lugnt! ^^ Jag fick stå både kök å kassa idag... riktigt göttigt! Jag behöver verkligen variation.. orka stå kassa all the time! =P Jooo, imorse så bad jag Catrin om att bli av med ytterligare en prick, ni vet.. SOC-listorna.. men, hon sa att hon kanske inte skulle hinna med d eftersom många slutade tidigt etc.. jaha tänkte jag då jag ville bli av med "öppning service"-pricken.. å allt skulle utföras praktiskt typ.. aja tänkte jag, skitsamma.. men sen på slutet så visade honom mig lappen.. å det visade sig att jag klarade 100%! =D Hon verkligen testade mig i smyg.. ;P Catrin bara: Ahh, det va därför jag bad dig göra si å så för att se om du kunde.. ;P
Såå glad jag eee!! =D Ytterligare en prick av klarad!! Har en massa kvar dock.. suck.. ville ju bli av med en prick till idag juee.. men hann inte.. buhuu ;( Få se om jag hinner bli av med en prick till imorrn! Vill så gärna bli av med prickarna nu asså! Hela december har varit slapp.. har inte blivit av med en enda prick! Jag borde skämmas asså! Men men.. jag tar igen d nu i januari.. (hoppas jag)! =)

Efter jobbet drog jag å Linn en snabbis till Kicks som låg precis bredvid donkan å fyndade lite grejer! =D Billigt å braa asså! Linn hörde från Sara att det va megarea inne på Kicks.. så vi 2 drog dit.. oh yess säger man! Vi hittade en sminkkit med massa massa smink billigt!! Då menar jag verkligen MASSA smink! Nu blir nog Evy glad.. det e till henne ändå =) Oxå köpte jag mascara till oss oxå! ^^ Jag drog även till Guldfynd å gjorde ett snabb besök där typ.. å där hittade jag ett par örhängen för 15 spänn! Sjukt billigt! =D Så glaad jag e nuu! ^^

När jag kom hem så åt jag lite smått för jag va hungrig.. käkade kärleksmums från igår som kära Nova hade bakat! Mkt göttigt! ^^ Men seen så fick jag ett mail om mitt flyg till Japan att de har ändrat på tiden.. så nu avgår mitt flyg till Helsinki mkt tidigare än innan.. vilket betyder att jag måste vänta i 6h i Helsinki för mitt flyg till Tokyo jämfört med innan då jag behövde vänta i 2h bara.. suck.. lite surt men men, va kan man göra? =( Betyder oxå att jag måste åka in till flygplatsen tidigare oxå.. innan gick flyget 12:50 (bra tid).. nu avgår mitt flyg 08:50 på morgonen... SUCK!!  =( Well well.. inte alls långt kvar till jag åker asså.. måste börja planera va jag ska ha med mig å va som skall köpas därborta! Måste göra en lista snaart! ;P

Snart e d middag för min del! ^^ Å efter middag ska jag ta een vaarm dusch.. å sedan försöka gå lägga mig tidigt då jag öppnar imorrn igen! =P Jag gillar öppningar.. så härligt!! =D Tiden går fort å det finns inte så mkt att göra heller.. soft soft säger jag! =)

Nääe, nu blev det mkt! Nu får d va nog med bloggande ;P

Ha en trevlig kväll laaa! ^^

29 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0