After work! ^^

Internet e för seeg.. ska blogga lite fort!

Va på after work med några från jobbet idag.. vi va inte så många men det va trevligt ändå =) Tjejkväll typ ^^ Hängde lite på Jamessons innan.. tog en drink.. haha ;P En p2.. den va faktiskt rätt goo.. så tog Noor en sån oxå eftersom hon tyckte att min smakade göttig ^^ sen efter d så drog vill donkan å åt mat.. jag köpte glass å el wrapo iaf ;P Såå gott! Men fick typ ångest efter d då jag åt så sent på kvällen =P Men men.. det e jag värd väl.. jag va så hungrig så =P Lite måste jag få äta =P Sen så hade vissa rast.. då satt man å hängde med dem lite... =) Så jaa, runt 00:30 tiden så lämnade vi Donkan då Linn va tvungen att åka hem då hon skulle börja jobba klockan 8 imorrn (idag).. Så jag, Noor å Linn tog sällskap till Vasaplatsen å satt där å väntade på vår vagn =)

När jag kom hem så satte jag mig vid datorn som vanligt.. =P Skulle ha bloggat direkt egentligen.. men det blev istället mkt snack med Evy istället om allt möjligt..

Nu ska jag faktiskt gå sova.. e så himla trött!

Nattinatt! ^^

17 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0