Back home igen! ^^

Yupp, har jobbat stängning idag! ^^ Stängde med Catrin å Ghamgin som vanligt! ^^ Det har varit en lugn arbetsdag idag.. skön stängning dvs.. inga ruscher.. ingenting.. =) Vi blev klara med allt relativt tidigt.. så det va gött! =D Det e sååå himla skönt att jobba sådana dagar asså! ^^ Catrin va så sööt å köpte red bull till mig å Ghamgin när hon gick å köpte grejer... hihi ^^ Catrin e faan en bra arbetsledare! =) Nu näär jag snart kmr att åka iväg.. kmr det en annan person som kmr att gå i skift med dem.. men Catrin sa att hon måste ha tillbaka mig när jag e hemma igen.. =) Så glad att höra! ^^ Hihi ^^ Äntligen har de satt prickar på utbildningstavlan.. men de har missat 2 av mina prickar som jag har gjort!! Buhuu.. men Catrin ska hjälpa mig å fixa deeem samt så blev jag av med stängning service pricken meed ^^ Så gött! ^^ Det går framåt iaf... det va meningen att ajg skulle bli av med teamarbete pricken oxå.. men faan.. vi hann inte med det.. när jag ville bli av med den så va vi tvungna att skynda oss för att inte missa vår vagn som kom kvart i.. aja.. jag får la ta en prickis på fredag ist.. Catrin sa att jag skulle göra en prick varje gång jag jobbar.. så ahh.. får la se hur d går.. =P Idag så har en ny tjej börjat jobba på vår donkan.. Amanda.. som e Almas lillasyster! ^^ Det va Noor som utbildade henne.. å det gick bra för henne faktiskt =) Oxå kom Alma in å hälsade på oxåå!! Hon som hade varit borta i Asien en heel månad! Hon sa att hon hade d skitnajs iaf! ^^

Well... vi alla lämnade donkan runt 00:20 å vi hann med 00:45 vagnen hem =) Så jaaa... idag e man hemma tidigt iaf! ^^
Ska duscha alldeles strax meed... I really need that! Mina knän gör ont... har stått för mkt I gueesss... men det ska bli skönt nu när jag e leeedig imorrn (idag torsdag)!! Men då lär jag ha massa ärende å fixa typ.. men jag e beredd på d.. =P Evy kommer hem oxåå... Det lär bli jag som få hämta henne.. =) Men annars har jag inget speciellt planerat för torsdagen.. jag vill bara va hemma.. orkar inte göra nånting.. e så trött efter så mkt jobbande... haha =P Ska kolla på "Boys before flowers! Sjukt bra serie asså! ^^ Oxå ska jag nooog läsa lite ur "Eclipse" boken.. yeaaah! ^^ That's my plan iaf! =)

Oxå när jag kom hem så märkte jag att jag har tappat ett örhänge.. buhuu =( Ajaaa... det händer väl ibland.. tur att det e inte de riktigt snygga.. annars skulle jag ha dött.. ;P Det va billig skit d.. ;P (Kina vara) =P

Nääe, nu e d nog dags för mig att gå ta en dusch! =)

God natt! ^^

26 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0