Det va några dagar sen..

Haft en bra helg?

Själv har jag bara jobbat jobbat som vanligt =P Jobbade öppning i lördags å stängning igår..

Helt katastrof va det igår! Omg... 22 big mac fick jag en beställning på.. oxå jaa, vi hann inte förstänga nånting.. rusch ända tills klockan 22:30.. fick inte ens våra andra raster.. så fick vi jobba till 01:15.. tur att vi hade Helen där.. annars vet vi inte va vi skulle göra asså!!! Vi skulle aldrig kunna komma hem annars.. så jag å Catrin va glada att vi hann med vår sista vagn hem! Matsalen såg katastrof ut.. när alla hade stuckit så sa jag till Catrin att jag inte ville stänga matsalen.. haha ;P Det såg.. ehh.. katastrofal ut!! Som en lördagsnatt typ.. usch! Aja, men vi gjorde ett bra jobb iaf! ^^

Idag e jag faktiskt ledig! Så himla skönt! =D Ska nog inte göra så mkt idag.. ska bara vila ut mig å bara njutaa! ^^ Jag jobbar inte så mkt denna veckan faktiskt =) Ska nog kolla på serier ^^

Jag har fastnat för Shayne Wards låtar! Haha.. bra låtar! ^^ Repeat på dessa låtar hela dagen lång.. lol =P
Mina favoriter: Breathless å No u hang up å no promises =)

36 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0