Glad! =D

Inatt sov jag inte så mkt igen.. gick å la mig 10 egentligen.. men så hörde jag Evy säga att hon ska säga hejdå till moster som åkte till Kina(?) idag.. så jag vgick upp ur sängen å gick ner till moster å sa hejdå.. det där hejdå tog lång tid.. satt där i minst en timme till 2 timmar å vi bara snackade typ.. så jaa.. när jag väl kom hem så va klockan 00:30.. well.. å jag skulle upp 04:30 igen.. yupp.. inte så mkt sömn inatt nej..

När jag vaknade imorse så va jag megatrött.... va helt död på jobbet.. så trött va jag! Inte konstigt då jag inte sov så mkt natten innan heller.. suck.. men men, jag öppnade imorse med Catrin.. det gick bra fast stängningen de gjorde igår va inte så bra.. dåligt sopat å alla bord va inte avtorkade osv.. lite extra jobb fick jag då med.. lol =P Jag som va så trött.. =P

När Ghamgin kom in vid 08 så fick jag stå köket för att jag skulle bli av med den sista SOC-listan jag hade kvar..å det va öppning kök.. det va jobbigt haha =P Jag missade lite grejer lite då å då.. men men, jag blev av med den sista pricken iaf! Wohoooooooooo!! =D Nu e ALLA prickar avklarade!!!!!! =D Nu har jag bara uppkörningen å utbilda en nyanställd kvar... så nervös!
Tack Catrin för att du har hjälpt mig å kämpat igenom mina prickar! =D Du har verkligen lärt mig jättemkt! Så glad att jag hamnade i ditt skift! ^^

Förvörigt så har det varit en lugn dag.. iaf när jag jobbade.. vi hade en kassatävling å kökstävling.. de i kassan skulle sälja minst 2600 kr för att vinna något.. å de i köket fick svara på 3 frågor var å varav 2 av dem måste den personen svara rätt på.. jag va skittaggad på tävlingen.. jag e en sån tävlingsmänniska..! Jag älskar att tävla!! =D De frågorna som Cattis hade valt till kökspersonalerna ställde hon till mig.. å jag kunde bara 3 av 12 =P Lol.. men då ställde hon ALLA frågor.. =P De andra ska bara svara på 3 som hon valde random typ.. =)

Well.. lunchen kom ingen lunchrusch.. vi kunde inte sälja 2600kr.. så Cattis ändrade leken å sa att den som hade högst snittcheck skulle vinna tävlingen då.. När Catrin kollade första gången så låg jag ganska så bra till.. men sen när Catrin skulle på rast å köpa presenterna så tänkte hon ge mig kortet som man kan öppna kassalådan med osv.. MEN.. hon känner mig för väl.. hon visste att jag kommer att kolla igenom alla kassorna vem som låg bäst till för jag kan inte hålla mig =P Så hon gav kortet till Carl som inte visiste hur man kollade osv... helt lol =P Men när klockan va över 13 så kom Cattis tillbaka.. hon började kolla min kassa först.. 50kr va mitt snittcheck.. mitt snittcheck sjönk med 3 spänn.. jag bara nooo... nästa kassa..Angelicas.. 45kr.. å sen tillsist Carl.. 48! Shit, jätteduktig av Carl verkligen! Skiljde bara 2 spänn mellan oss 2! Riktigt bra jobbat! Men jag vann iaf! Skitglad! =D Vann en jättefin sån.. va kallas det för.. sånt man hänger över fönster som man kan ha ljus i.. oxå fick jag 2 ljus av hjärtan.. skitfina verkligen!!! =D De som vann tävlingen i köket va Linn, Ghamgin å Malin! =)

Tack Catrin!!

Sen under lunchen så kom faktiskt Maria, Kevins lillasyster förbi Donkan å lämnade lite grejer till mig som hon har tagit med sig hem från Japan som darling hade köpt till mig! Jag fick en hellokitty spegel som e skitfin! Bättre än den jag har nu lool.. sönder å allt =P Å ett hello-kitty mobilsmycke =) Thank u darling! ^^ Å det va kul att träffa Maria oxå såklart! =)


Thaaank uu, darling! <3

Slutade 15:45 idag.. men gick inte förrän vid 17-tiden.. jag bara satt kvar på jobbet å orkade inte röra på mig.. satt på kontoret å bara snackade med Cattis.. sen så kom Charlie oxå å vi snackade å han masserade mig lite haha =P Najs najs! =D Charlie skulle jobba då =)

Well.. det va faktiskt helt kaos.. det va bara 2 i köket å 3 i kassan.. å ja, Sanela som körde skift mådde inte bra.. å det va mkt beställningar på bopen å Linn va den enda som kunde bopen så hon fick gå över till andra sidan medan Charlie va själv i 10:1an å 4:1an men jag.. jag va snäll å jobbade gratis i 10-15min ungefär =P Jag stod i köket å hjälpte Charlie helt enkelt.. oxå kom Catrin å hjälpte oss oxå samt Arian som fyller år idag.. kom i sina vanliga kläder å jobbade gratis! Haha =P
Men men.. det va najs iaf! ^^ Sara kom med min resväska oxå som jag lånade ut till henne när hon skulle till Afrika.. så yeaah.. den fick jag släpa med hem med lol =P

Nu måste jag typ dra mig.. ska hem till Nova nuu faktiskt å chilla lite! ^^ Yoey e på väg till mig nuuu å hon e här typ närsomhelst! Ska bli trevligt å träffa tjejerna lite granna! ^^

Ha en trevlig kväll!
Själv kommer jag inte va ute så länge då jag öppnar imorrn oxåå =P

11 days left....<3




Kommentarer
Postat av: K'

Hoppas du har sovit ut vid det här laget! :D



Grattis till att du fixade alla prickar! Lycka till på "uppkörningen" o utbildningen älskling!



Hihi, så lite så ;) Jag undrade om ni någonsin skulle träffas så att du kunde få sakerna innan du kom hit.. :P



Sköt om dig! < 2 veckor..

Pussar

2009-01-31 @ 16:36:13
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0