Happy Chinese New Year! ^^

Yeaah, happy chinese new year på er alla! Nu e d dags för Oxens år ^^ För mig blir det inte så mkt firande då jag jobbar..

Anyway så kom jag hem från jobbet för inte såå längesen.. stängde idag med Matilda å Stina.. yupp, jag stängde köket idag.. det gick faktiskt riktigt bra! ^^ Jag e verkligen impad av mig själv.. lool ;P Men men, dagens pass va ju inte så värst braa.. eller joo... i början joo, men inte runt 22-itden.. då small det.. det va tydligen Oasis konsert idag.. å det hade ingen av oss räknat med, så det va kö ända ut till ingången.. vi va en kassa, å en kök samt Mattan som va lite här å där.. jag trodde jag skulle dö.. när ruschen kom så hade jag inget skåp.. jag stod i köket helt själv!! Det va cp.. kan jag säga er... Mattan hjälpte mig lite först.. sen gick hon å tog en andra kassa å sen tillbaka till köket igen.. det va sjuktmkt folk kan jag säga er... vi va bara 3 pers som jobbade.. vi sålde en 4000kr/h mellan 22-23 å 3000kr mellan 23-00.. det va riktigt sjukt asså.. Mkt bra jobbat! Å jag som inte e så pro i köket lyckades ändå producera någorlunda bra.. riktigt impad som sagt! =P Tur att vi hann förstänga mkt innan ruschen small.. annars skulle vi verkligen inte ha hunnit.. men vi lämnade donkan runt 01:15.. så det va bra gjort efter en sån rusch.. =D Jag e såå glaad! Jag blev även av med ytterligare en prick.. den pricken som jag tyckte va svårast... stängning produktion! Så himla glad e jag! Ni anar inte!! Men jag gjorde verkligen en bra stängning idag.. så jag e värd pricken! =) Men tyvärr så råkade jag skada mina händer typ.. rev upp lite sår här å där.. brände mig lite här å där.. suck suck.. men va kan man göra.. buhuu =( Det får jag leva med... =P
Jag å Stina gjorde sällskap till Vasaplatsen där vi tog våra vagnar hem! ^^
Å nu sitter jag här vid datorn som vanligt å surfar runt.. oxå ska jag skriva ut lunchmenyer åt föräldrarna som vanligt =P Efter det måste jag gå ta en dusch.. å sen sova!! =P

Imorrn (idag) ska jag jobba som vanligt.. ska försöka bli av med ännu mer prickar =P Ska åka till jobbet 1,5h innan jag börjar.. för jag vet att Catrin kommer att va på jobbet redan runt 14-tiden då hon börjar 15.. =P Ska passa på att bli av med prickar dåå! Wohoo! =D Jag själv börjar inte förrän 15:30.. men menm tiden går fort när man e på jobbet å hänger.. dunno why.. =P

Nääe, nu måste jag skriva ut lunchmenyer..

Nattinatt på er! ^^


15 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0