Home again! ^^

Nu e jag hemma igen från jobbet.. ^^ Har jobbat stängning idag.. =) Stängde med Eugenia å Cattis! ^^ Gick riktigt bra till =) Eugenia stängde matsal å jag kök =) Asså... idag va d ingen bra dag.. alla tappar grejer å allt går inte riktigt som d ska!.. typ.. riktigt illa ;P Nääe.. jag skulle typ fylla på glassmixen.. men ojda, så råkade jag spilla ut.. buhuu.. =( Linn tappade en bricka med hamburgare.. Eugenia tappade brickorna.. ;P Som sagt.. nothing went well! =P Snackade med Malin idag om min lön å min handledaruppkörning.. samt hjälpte Evy att fråga Malin om grejer med... så nu har jag äntligen hjälpt Evy å fixa sina grejer iaf! ^^ Så nu e hon en glader =) Noor e så sööt.. hon kallar mig alltid för "Connie-san" haha =D Riktigt gulligt! ^^

*edit* Jag kom på nu oxå att jag fick göra rent ena grillen.. haha fyfan va svettig man va! =P Jag hade på mig visiren för jag va rädd att det starka medlet skulle typ komma på facet på mig.. men men.. svettigt va d iaf! =P Jag va så osäker hela tiden.. visste inte va jag skulle göra å så.. men nu har jag äntligen lärt mig.. det gick fort för mig att sätta tillbaka första teflonet.. men när jag skulle sätta tillbaka det andra teflonet så gick det inte lika bra.. lol =P Tog hur lång tid som helst.. speciellt när man hade de klumpiga värmetåliga handskarna oxå.. gjorde inte saken lättare.. =P Man gjorde allt väldigt klumpigt typ.. men men.. nu har jag fått göra detta en gång.. så ahh.. nästa gång vet jag iaf hur man skall göra iaf! Hoppas att jag aldrig ska behöva få göra detta mera.. lool =P

Det hände inte så mkt på jobbet faktiskt för å va ärlig... jag bara förstängde å förstängde... jag å Cattis missade vår 01:15 vagn hem... så vi 3 drog till Vasaplatsen för att Eu skulle ta sin vagn där.. å jag tänkte att vi kanske kunde hinna med 01:15 vagnen från Vasaplatsen.. men nope.. vi missade den.. så vi drog till 7-eleven där Cattis köpte lite mat å så.. =) Efter d så satt vi 2 vid hållplatsen å pratade samt så förhörde hon mig på en av SOC-listorna.. =P Jaa, hon förhörde mig noggrann haha.. å jag va så nervös =P För det e verkligen nått som jag inte får in i huvudet "produktionskontroll" =P Men det gick bra till ändåå =) Undertiden hon förhörde mig kom 2 killar å störde oss typ.. helt psyko killar ;P De va typ aspackade... =P
Så yupp... nu e denna prick oxå borta! Jag har bara en enda prick kvar! =D Öppning produktion!! Wohoo!! Den ska jag bli av med på fredag =) Sen e det bara uppkörningen som Helen ska göra med mig iaf.. hon va så envis med att göra uppkörningen med mig enligt Malin.. men det ska nog gå bra =) Nu väntar jag bara på ett datum =P

Såg att New Moon - Twilight 2 filmen ska ha biopremiär 20/11-2009! =D Wohoo! ^^ Långt kvar dock.. hahah =P

Nääe, nu ska jag gå ta en dusch å sen sova! ^^

Imorrn e d min enda lediga dag på hela denna veckan!! Ska ta å njuta som bara deeen! ;)

Nattinatt! ^^

13 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0