Humm..

Jaa, va har jag gjort idag? =P Jobbat som vanligt.. ;P Började 10:15 idag.. va schemalagd till 18:45 men fick sluta en halvtimme tidigare för att jag inte fick min andra rast.. det va skönt d ^^

Det har varit en rätt så härlig å lugn dag.. mkt hamburgare å cheesebrugare ruscher idag vid lunch.. helt sjukt! Alla bara beställde hamburgare å cheese! Så alla gäster fick vänta hur länge som helst...anyway.. det va faktiskt en kassatävling idag.. den som sålde mest mellan klockan 12 till 13 skulle vinna en biobiljett! Det va jag, Linn å Chaima som stod i kassan.. ^^ Jag orkade inte ens kämpa mig igenom tävlingen då jag va megatrött.. haha =P Men jag e dock en tävlingsmänniska! Jag tycker om att tävla med folk ;P Jag la inte ner så mkt energi.. oxå hörde man från Linn att hon fick typ megabeställning.. då tänkte jag.. att det va kört för mig att vinna tävlingen ;P Men när klockan va över 13.. då kollade Catrin vår försäljning.. and yeah.. the winner was.. Me! Hahaha =P Skiljde 300 spänn mellan mig å Linn ^^ Så yupp.. biobiljetten e min men... den går ut 1 mars lool ;P Å jag åker ju snart oxå.. om jag ska utnyttja biobiljetten måste jag gå på bio nu innan jag åker ;P Haha.. =P Vi får la se laa... inte ska biobiljetten gå till spillo liksom! =)

Robin lärde mig hur man gör grillarna idag oxå.. eller ja.. lärde å lärde... Linn förklarade allt först i ord.. som jag knappt fattar nått.. sen så skulle Robin göra grillarna.. å då stod jag inne i köket å kollade lite då å då.. då jag hade hand om kassan oxå.. men han förklarade å visade mig så jag hade ett lite humm om hur d går till åtminstone.. det ser inte så svårt ut men att ta ut teflonet å att sätta tillbaka teflonet va d jobbiga typ.. ;P Men men.. vi får la se när jag får chansen att göra d typ ;P

För övrigt så hände det inte så mkt mera.. Fick stå i kök efter 16 tiden då det började massa kassapersonal då.. å ingen va i köket typ.. men men, skönt med lite variation som sagt =) Sen d sista jag fick göra va att stänga övervåningen.. det gick snabbt tydligen.. enligt Matilda.. ;P Ganska så segt.. enligt mig.. haha =P

Så härligt att komma heem efter jobbet!! Satt å kollade på Boys over flowers.. (e fortfarande inte klar yet) ;P Jag pausar å gör nått annat hela tiden.. haha =P Yupp, det e så jag kollar på serier.. ;P Oxå va d good middag oxå!! =D Första gången på lääänge då ALLA åt tillsammans hemma! Haha.. antingen så e d jag som e borta eller så e d Evy =P Men idag.. va vi verkligen samlade.. alla! =P Snart e d kinesisk nyår meed! Men tyvärr så blir d ingen family gathering för min del.. jag ska jobba jobba.. stängning oxå så.. de klarar väl sig bra utan mig! =P

Nu ska jag fortsätta å kolla klart på Boys over flowers.. haha =P Sen efter d så ska jag gå ta en häärligt varm dusch! ^^
Måste ta reda på om Catrin kör skift imorrn när vi ska jobba ihop eller om hon har gett bort sitt pass till Matilda.. jag vill bli av med några prickar till! =P Ifall Cattis kör skift.. då får jag offra mig lite å va på jobbet typ 1h innan jag börjar.. för att bli av med prickar =P Det betyder oxå att jag ska sitta å plugga in grejerna.. ;P Om hon inte kör.. då får jag helt enkelt ta d nån annan dag.. =) vilket oxå betyder.. att jag ska softa hela kvällen.. =)

Nääe, allt för idag! =)

Ha d!

20 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0