I'm fine ^^

Jag mår bra nuu.. folk tror att jag va utbränd.. men näääe... det tror inte jag! ;P

Anyway.. började 8 å jobbade till 13.. softish tiid kan man säga =) Hände inte såå mkt på jobbet to be honest.. fick göra uppfyllningen som jag hatar the most.. ;P Men men.. va kan jag göra liksom? =P Jobbade med Eugenia imorse oxå.. riktigt najs najs! ^^ Så längesen vi jobbade tillsammans känns d som.. Eugenias misslyckade toast som hon gjorde idag till sig sj kmr jag inte glömma ;P
Jag va faktiskt rädd att jag skulle må dåligt idag igen.. =P Haha.. men som tur e så mådde jag bra hela dagen =)

När jag väl kom hem så åt jag stek fläsk å semla yummiiiiiiiiiie!! =D Haha... jag <3 mat! Yum yum!

Sen så har jag inte gjort så mkt mera... kollade på ett avsnitt av Boys over flowers.. ^^
Hela min kropp e så död.. jag orkar inte ens röra på mig! Ska nog strax dra mig uppåt å ligga på sängen å plugga lite SOC-listor.. =P Å kanske kolla på ett program om Victoria Silverstedt som går på 4:an snart.. =P

Jag lovar, mitt liv har bestått av att läsa å plugga in typ de senaste dagarna.. =P Fast jag tycker att det e väldigt intressant dock å man lär sig mkt! ^^ Jag drömmer drömmar om detta meed.. helt katastrof! Well.. jag e snart klar! Å jag har hållit va jag har lovat.. att fixa prickarna samt ta uppkörningen innan jag åker iväg.. =) Jag ångrar så mkt att jag inte gjorde något i november å december.. aja, jag har gjort mkt nu.. å kämpat som fan så.. =)

Åhh, jag e såå pissed över att jag inte kmr att ha nån möjlighet att utbilda en helt nyanställd nu innan jag åker iväg.. suck..
Jag vill få min handledarverifikation! Jag vill ha min nya namnskylt! Lönen.. who cares lol ;P Man får så lite i lönehöjning ändå.. lol ;P
Åhh, hoppas att cheferna kan göra ett undantag att jag utbildar någon som bara kan kök kassa ist!

We have to wait and see...

Ny dag imorrn.. jobb som vanligt.. =P

Nattinatt! ^^

21 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0