Jobb jobb jobb jobb....

Idag jobbade jag (som vanligt).. =P Skulle börjat 8.. men blev inringd innan klockan 6.. =P Visste att jag skulle bli inringd.. hade en känsla av d.. å jag va typ vaken.. låg på soffan å bara väntade på att de skulle ringa.. =P Egentligen va det 3 personer som öppnade å en av dem skulle ta varor.. men sen så fick de reda på att de som kör hit varorna har folk som hjälper oss att ta emot varorna.. så då kapade de av en person som skulle köra stängningskiftet ist.. men men, jag hade redan aningar om att det där med folk som skulle komma å hjälpa till med att plocka varorna kmr inte att kunna komma.. ;P Så yupps.. klockan 05:50 ringde Catrin mig å frågade om jag kunde komma in tidigare å lösa Robin som skulle öppna matsalen för första gången så att han kunde ta varorna.. för den tjejen som skulle ta emot varorna ringde till jobbet tydligen å sa att hon hade migrän.. så jaa, jag skyndade mig som fan.. hade en kvart på mig att äta å göra i ordning mig =P Kom fram till jobbet 06:30 ungefär.. men när jag väl kom fram så visade det sig att chefen till de som skulle hjälpa oss att ta emot varorna hade med sig 4 andra arbetare.. utan att säga till Catrin! Så jaa... helt plötsligt så va vi en pers för mkt.. haha.. men Robin fick va där nere å hjälpa till med varorna ändå.. så vi va en man kort idag oxå.. men dagen flöt på bra ändå ^^ jag fick va kassa imorse å sen så fick jag stå kök resten av dagen typ.. det gick riktigt bra! Kom en rusch runt 14-tiden.. så jag fick aldrig ut min andra rast.. fick sluta.. eh..  10 min tidigare.. lol =P Ahh juste.. skulle ha slutat 13 egentligen.. men fick jobba över till 15 för att vi va en man kort å att jag skulle lösa av raster osv.. =P
Men jag satt kvar på jobbet å åt.. för jag va sååå hungrig =P Hängde där en halvtimme å sen så åkte jag hem å tänkte typ ta en dusch å byta om innan jag skulle träffa Helen.. Helen å jag bestämde att vi skulle ta en fika tillsammans.. =) Men när jag väl kom hem så hann jag inte göra så mkt.. pappa drog ut mig till bauhaus å skulle köpa liet rör å såna grejer.. jag fick panik... jag som skulle träffa Helen runt 17-tiden på Donkan.. skulle åka med pappa till Hisingen å köpa grejer då det va rusningtrafik oxå.. jag hann inte duscha.. katastrof! Men men... vi skyndade oss.. haha.. =P Så jag kom i tid iaf.. messade Helen, men hon va försenad oxå.. så det va cool liksom =) Så när jag väl kom fram runt 17-tiden så hängde jag på jobbet som vanligt =P Folk undrade va jag gjorde där igen osv.. lol =P

Men men, Helen kom ju.. med sina kryckor! =( Visste inte att hon gick med kryckor! Å stackaren som fick gååå från nordstan till avenyn oxå för hon visste inte vilka vagnar som åkte till avenyn.. stackarn.. =/

Men men, vi drog till Eva Paley's iaf.. ^^ Så lilla Helen bjöd lilla mig på fika.. å jaa, det va trevligt å bara sitta å snacka med henne faktiskt i 2 hela timmar! Men vi hade kul iaf! =) Också satt vi å bestämde när vi skulle ha min handledaruppkörning.. för hon e såå envis på att göra den på mig! =P Antagligen blir det nu på måndag.. men jag hoppas på så fort som möjligt!! =P
Helen sa oxå att jag ska få utbilda en helt ny tjej i kassan på tisdag med.. men det Helen inte visste om va att jag å Stina bytte faktiskt tid den dan.. så ahh.. hoppas att jag får utbilda henne på tisdag ändå.. fast på förmiddagen istället för eftermiddagen.. vi får la se.. ^^ Sen efter det e jag verifierad handledare! Wohooo! =D

Assåå guud.. jag har inte suttit vid datorn från 06 imorse till nu klockan 21 ungefär! Kan ni fatta? Haha =P Hela min dag har bara försvunnit.. å att jag inte har suttit framför datorn på så mååånga timmar?! Ovanligt =P Det värsta va att jag inte hann göra nånting framför datorn imorse heller.. va ju tvungen att skynda mig.. lool =P

Anyway, ska lägga mig tidigt idag då jag jobbar öppning imorrn.. men först ska jag duscha å sen så har jag lovat Evy å hjälpa med hennes arbete!

Ciao ciao for noooow... =)

12 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0