Katastroff natt!

Vilken kväll/natt igår... helt katastrofal! Inget gick bra.. Gjorde uppfyllning igår.. men va inte klar med allt, utan tänkte åka upp för att lasta av grejerna först.. men.. när jag kom upp såg jag Helen komma mot mig.. hon bara " Connie, jag mår inte bra... jag e helt snurrig" Sen så föll hon ner! Hon svimmade framför ögonen på mig! OMG, jag fick panik.. å ropade på henne för att väcka henne.. fick ropa på hjälp från andra..Helt sjukt.. Jag va såå skakig den kvällen! Vi fick ringa ambulansen å jag fick prata med 112.. Ambulansen kom å hämtade henne å Ghamgin åkte med, så vi va en man kort.. inte nog med det.. när detta hände så va det värsta ruschen.. köket hann inte producera.. så jag fick hoppa in i köket å hjälpa till! Well.. så kom det en mega beställning på.. 30 chesse utan lök! Å vi bara 2 personer i köket.. sen va vi tvugna att ropa in Catrin för att hjälpa oss! Helt sjukt kväll verkligen! Vi fick även gratis personalmat pga. denna händelse... men jag åt bara nachos ändå.. brukar inte äta på kvällarna..

Senare mot natten så stod jag kök oxå.. stod å producerade cheese å big hela kvällen... vi va 2 på denna stationen faktiskt.. Jag å Noor.. vi va faktiskt riktigt grymma å lyckades hålla big mac å chesse fulla hela tiden! Å vi va ändå 2 personer! Oftast brukar det va 3 personer som står å producera.. Jag e riktigt stolt över mig själv! Det va fruktansvärt mkt folk igår! Kön va ändå ut till condimentet... vi va inte så många som jobbade heller.. å ändå lyckades vi sälja så mkt som en lönehelg ungefär.. 17000kr/ timme! Mkt bra jobbat alla! När Catrin frågade hur jag mådde.. så svarade jag: "Jag vill ha vatten"... Assåå... vi bara producerade å producerade.. svetten bara rann å jag va jättetörstig! Dog av törst verkligen! =( Men tack snälla Catrin som hämtade vatten till lilla mig ^^

Men allt detta ledde till att vi inte hann förstänga något!! Gissa vem som hade panik.. jo, jag såklart för det va jag som skulle stänga!! Jag trodde verkligen jag skulle dö asså.. vi hann inte förstänga nått!! Som tur e så jobbade Evy å Selam över till 07 båda 2 å vi fick hjälp av Mentor att stänga oxå.. så mkt va det kvar.. men men, det va inte den bästa stängningen, men vi gjorde verkligen det bästa.. Mentor va väl lite sur.. men, han sa att det inte va vårt fel.. vi hade ju konstant rusch, vi kunde inte göra nånting verkligen... som tur e så har jag redan jobbat den sista stängningsnatten innan jag åker.. slipper detta igen! ;P


 Anyway så lämnade vi inte donkan förrän 07:30 å då tog jag, Evy å Catrin sällskap hem.. ^^ Vi missade vår vagn när Catrin skulle handla lite på 7eleven så vi tog en vagn till stan å satte oss ner i Centralstationen för att prata lite inne i värmen istället ute i kylan då vi va tvugna att vänta i vår vagn i 20 min.. Men det va trevligt iaf! När vi gick av spårvagnen så såg vi att lampan va tänd hos oss... å jaa, då antog vi att våra föräldrar va uppe.. å visst va dem.. mamma ringde å frågade vart vi tog vägen.. lool ;P Klockan va strax 09 när vi kom hem.. helt sjukt kväll som sagt.. Satte mig vid datorn lite för att spana in februarischemat som har kommit ut! ^^ Jag ska jobba 5 pass innan jag åker iväg... långa pass oxå eller jaa... ett kortpass! Men jag e glad iaf! ^^

Innan jobbet satt jag faktiskt å råpluggade SOC-listorna.. and yeah jag åkte faktiskt till jobbet 2h innan jag började jobbet iaf.. för jag ville verkligen bli av med mina prickar! Så igår blev jag av med 3 prickar! Wohoo! ^^ Nu återstår 6 prickar! Alla prickar e köksprickar.. Jag kmr nog kunna bli av med alla prickar innan jag åker! ^^ Wohoo!!

Hela min dag e borta nu.. vaknade klockan 17 ungefär! Så nu har jag vänt på dygnet.. inte alls bra då jag ska jobba imorrn å börjar 10:15.. ah, men det e tur d att jag inte börjar 06 eller nått.. då skulle det va kört.. =P

Jag som tänkte sitta idag å ägna all min tid inför min handledaruppkörningen.. jag e såå nervös! Men eftersom Helen ligger inne på sjukhus så undrar jag om jag kommer kunna få min uppkörning ändå.. eller om det e nån annan som ska ta d...

Vi får la se la...! Hoppas att Helen mår bättre!!!

Ska kolla lite på serier nuu =)

Later! ^^

23 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0