Ledig dag =)

Idag va jag ledig från jobbet.. gjorde inte så mkt faktiskt! Gick en runda i stan med Limy faktiskt! ^^ Riktigt trevligt =) Vi bara gick runt å kollade på lite kläder å handlade lite grejer åt mamma å efter d drog vi å fikade på café Vasa.. =) Åt kladdkaka med mkt grädde å drack cafe mocca... mmm.. fett! Haha =P Men det va gott iaf! ^^ Fika stunden va trevlig med.. vi bara satt å prata om allting typ =) Skittrevligt.. hihi ^^
När jag kom hem vid 18-tiden så va jag hemma å väntade på middag typ.. sen efter middagen gjorde jag inte så mkt mer...

...helt plöstligt så blev klockan 22... sjukt for tiden har gått utan att jag har gjort nånting! Haha... dags för mig att gå sova strax.. lol =P Igår la jag mig klockan 23! Haha.. sov till 10:30 idag.. sjukt många timmar! =P Jag läser ju ur boken "New Moon" oxå... asså.. jag va helt fast i denna bok.. kunde inte sluta läsa för att det va såå spännande! Helt sjukt! Haha.. ska nog fortsätta läsa lite ikväll innan läggdags asså! Mkt bra book! =D

Imorrn ska jag jobba.. stängningspass.. men det ska nog gå bra =) Hoppas att det inte blir lika kaosit som sist! Men nu e ju innebandy cupen över.. thank god så det lär inte va så mkt att göra *får vi hoppas på*! =P

Ska gå ta en hääärlig dusch nu =)

Natti! ^^

34 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0