Ledig torsdag! =)

Så skööönt att va ledig från jobbet! Guud, ni anar inte! Mina knän gör så himla ont... =( Imorse när jag vaknade så hade jag jätteont i halsen.. kunde knappt prata.. som jag hade nån klump i halsen eller nått.. usch usch.. kände att jag va på väg att bli sjuk.. men nu e d över iaf! Thank god! =)

Jag gjorde faktiskt inte så mkt idag.. åkte å tankade bilen å hämta min nya sovmadrass idag =) Vek tvätt.. satt hemma å tittade på serier.. såg äntligen klart på "Bloody Monday".. skitbra serie verkligen! ^^ En serie som ger mkt spänning! ^^ Fast blev lite besviken på slutet av serien faktiskt.. men men.. allt kan inte va perfekt tyvärr... Jag satt oxå å kollade på boys over flowers.. ^^

Va har jag gjort mer..? Jo, jag läste!! Haha.. ;P Jag tycker att det e kul att läsa nuu... Jag ska fortsätta å läsa ur boken strax efter bloggningen.. haha ;P Ska ligga på min gosiga säng å bara läsa =)

Evy e hemma nu oxå! Wohoo! =D Det va inte jag som hämtade henne dock.. mamma tror att jag skulle sladda med bilen.. så pappa fick åka å hämta henne ist.. lol ;P Gött för mig! Då slapp jag röra på mig överhuvudtaget! Haha ;P Hon berättade så mkt kuul som hände därborta! =D Det blev en del skratt d! ^^ Evy e så söt å köpte ett midjeskärp till lilla mig! ^^ Tack! ^^

Btw så har mamma hittat mitt örhänge igen! Wohoo! ^^ Jag tappade den hemma tydligen... ;P

Allt för idag! ^^

Later! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0