Löning!! =D=D

Har jobbat stängning idag.. började 15:30.. stängde med Matilda å Francesca.. ^^ Det gick faktiskt bra =) Fick va kök i början å kassan mot slutet typ.. för det va jag som skulle stänga matsalen.. =P Det va faktiskt kul att jobba idag.. träffade på massa roliga gäster.. haha.. det kom ett gäng engelska killar.. omg.. när en kille köpte en glass med chokladtopping å han skulle betala.. så råkade han tappa en mynt i glassen.. asså vet ni va killarna gjorde då? Jo, de stoppade ner sina händer (flera killar) i glassen å toppingen å försökte hitta en kronan.. asså omg.. jag dog av skratt verkligen! Verkligen skrattade arslet av mig =P När killen skulle betala.. jag bara: ”I don’t wanna touch them”… så tog jag fram en trasa så de kunde lägga mynten där ist haha =P Helt nerdränkta med topping.. lool =P Inte nog med det.. killarna fick typ damp.. tog ner alla sugrör på golvet.. jag bara.. ”Noooooooooooooo” Började flippa! Haha =P ”Pick it up” kom jag där med å skrek ut i matsalen… Men men, de plockade upp sugrören tillslut thank god.. annars skulle det va ännu mer jobb för mig =P När jag va ute i matsalen å röjde lite så kom en av killarna fram till mig med knytnävarna typ å ville att jag skulle göra knytnävar tillbaka.. den killen bara: ”Hey Connie, come on.. give me some love..” Lol! ;P Han syftade på att jag skulle typ “high fiva” honom.. fast med knytnävarna ni vet.. som killar brukar göra när de hälsar på varandra =P Tänkte länge, tillslut gav jag mig å stack därifrån direkt efter.. ;P Det va roligt iaf! Skrattade såå mkt! =P

Snackade med en kille som jobbade på McDonald’s i Kungsbacka också.. han hade värsta beslutsångest typ.. visste inte va han ville ha för burgare.. =P Lite loligt då han jobbar på McDonald’s så borde det inte va så svårt å bestämma sig typ =P Men det va trevligt iaf.. =)

Sen runt 23:50 tiden.. 10 min innan vi skulle stänga.. joda, då kom en megarusch! Helt stört.. massa folk bara rusade in!! Men men, vi kunde handle it iaf ;P Å stängningen gick bra till såå =) Vi lämnade restaurangen 00:10 ungefär.. Matilda cyklade till jobbet! Herremingud… cykla i kylan?! =P Jag å Francesca bodde åt samma håll så vi gjorde sällskap =) Jag sa till henne att vi skulle gå fort så vi kunde kanske hinna med 01:15 vagnen från vasaplatsen.. men nejda.. Sen så ropade nån på mig.. det va Karin faktiskt.. som ropade på mig.. å hon va med Evelyn å Suhan oxå ^^ Så vi stod å snackade typ =) Å vi väntade då på 4:an ist å bytte i brunnsparken.. fick sitta där å vänta i 25 min.. tog vår sista vagn hem dvs.. men tur att jag hade sällskap.. å inte satt å väntade på vagnen helt ensam.. =) Så vi satt å pratade bara =)

Nu här hemma så satte jag mig vid datorn direkt.. men.. internet e så himla seg så jag kan inte göra nånting.. ska gå ta en dusch å sen gå sova..!!

Jag e LEEEEDIG imorrn å på lördag!!!!!!!!!! =D Wohooooooooooooooooo!

Också har lönen kommit också!!!! =D=D=D Wohoooooooooooooooooooo!

Dubbellycka! Haha ;P

Anyway, time to go! =)

Nattinatt!

18 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0