Lördag!

Idag har jag varit ledig från jobbet! =D Så himla skönt å bara ligga på soffan å deeega! Å lyssna på Chris Brown låtar! Har fastnat för hans låtar nu på sistone ;P Dunno why.. men han gör bra låtar! =D

Men runt 18-tiden så tänkte jag typ åka till sjukhuset å hälsa på Helen! Lite sådär spontanbesök.. hade inget bättre för mig ändå.. så jag tänkte att jag kunde åka å hälsa på henne.. innan dess körde jag Evy till hennes kompis å lämnade av henne =) Men well..
jag kom fram till sjukhuset.. hade ingen aning om vart jag skulle.. gick runt i byggnaden.. ringde Cattis först.. men ingen svarade.. ringde Linn direkt efteråt.. å frågade henne vilken avdelning hon låg i.. men men.. Linn mindes inte.. men sa klart å tydligt att hon låg på Geriatriken.. hopp tänkte jag.. fanns massa våningar.. så jag åkte till varenda en.. frågade efter Helen.. men nope.. det fanns ingen sån person där.. åkte upp å ner.. sprang fram å tillbaka.. ringde Linn flera gånger.. tillslut blev jag nedskickad till Akuten efter 45min för att fråga efter henne.. när jag satte mig vid receptionen hade jag ingen aning om när hon föddes.. förutom hennes årtal.. resten visste jag liksom inte.. men jag vet att hon åkte in antingen i söndags eller i måndags.. så hittade sjuksköterskan hennes namn i datorn.. ringde till avdelningen som hon låg på.. men det fanns ingen sån person där tydligen.. men det visade sig att hon blev utskriven från sjukhuset.. I was like.. what? Jag va verkligen helt svettig när jag kom fram till receptionen.. helt sjukt asså.. så antagligen blev hon utskriven i torsdags eller i fredags.. för mina kollegor va å besökte henne senast i onsdags jue.. å då va hennes tillstånd not so good.. but how come att hon blev utskriven så fort? Well.. hoppas att hon e hemma å vilar sig nuu iaf ^^ Å att jag fick ett svettigt "gympa" pass typ tack vare att byggnaden va så stor ;P

Nu e d iaf middag.. jag e sååå hungrig!! I neeeed foood!! Yummie!! Hoppas att det e good mat iaf! ^^

Efter middagen händer det väl inte så mkt.. ska nog bara ta det lugnt å vila upp mig inför work work den kommande veckan again..

Ha en trevlig lördagskväll! Det blir säkert mkt röj röj.. lönelördag jue! =P

Kommentarer
Postat av: Eugenia

Vem behöver gymkort när det finns sjukhus? =P bra workout haha ^^



undra varför hon låg på geriatriken... det är ju äldrevård :S

2009-01-25 @ 10:48:58
Postat av: Connie

Eugenia: Jaaa eller hur? =P Sjukhus is the shit! =P

Jag vet inte... det kanske inte fanns plats nån annan avdelning.. så hon fick hamna på geriatriken.. men men.. när jag frågade.. de bara: Vi har bara pensionärer där.. ;P Helen va yngst av alla som låg inne på Geriatriken ;P Men det va konstigt att hon låg där iaf..

2009-01-25 @ 11:09:42
URL: http://concon.blogg.se/
Postat av: Connie

Och jaa.. jag letade runt som en galning i 45min typ ;P Haha.. skicken work out säger jag bara =P

2009-01-25 @ 12:47:15
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0