Lugn söndag =)

Idag söndag har det varit en lugn dag för mig iaf! =) Va hemma först å kollade på serier.. sen körde jag mamma till Mio för att handla lite grejer =) Senare mot kvällen blev jag bjuden hem till Yoey.. å där va jag å hängde med Yoey, Nova å en annan vän till Yoey =) Det va mkt trevligt! Vi satt å spelade huitar hero! Det va skiitkul! Va skitkomplicerat från första början.. jag fattade typ ingenting.. men sen så rockade jag! =P Haha.. ägde alla ;P Jag lär mig fort! E ingen trögis direkt.. (ibland) =P Nääemen, det va kul iaf! ^^ Nova hade bakat scones oxå så det åt man på.. oxå bakade Nova kärleksmums meed... ååhh såå gott! ^^ Vi fick ta hem lite oxå för det va too much ;P När vi va done med Guitar hero så satt vi å spelade kort.. vi körde ett spel som kallades för "Kareoka".. riktigt kuul! Jag hade nybörjartur i början så jag vann de första 2 rundorna... men sen mot slutet så vann faktiskt Yoey.. Nova va the big loser typ =P Haha.. förlorade hela tiden ;P Men men, jag kom 2:a iaf, å jag e riktigt stolt över mig själv för å va nybörjare! =D

Jag å Nova lämnade Yoeys place runt 20:30-tiden då jag tyckte att det va dags för mig att kila hemåt.. ska jobba öppning imorrn så det kan va bra för mig att va hemma lite tidigare.. softa först å sen lägga mig tidigt typ... =) Tur att Yoey bor så nära mig.. 5mins promenad hem! Wohoo! ^^

Nu hemma sitter jag här framför datorn å gör inte så mkt.. jag tröttnar på datorn, jag tröttnar på allt som har med datorn att göra.. det enda jag gör e väl att lyssna på musik.. men så har jag oxå skrivit ut lunchmenyer åt föräldrarna idag oxå.. =)

Nu e syrran i London å göttar sig! =) Hon kan njuta av starbucks coffée... ååh.. jag vill oxå haaaaaaaaaaaaa!!!

Nääemen, det va nog allt för idag! =)

Take care laah! ^^

30 days left....<3

Kommentarer
Postat av: K'

Va trevlig söndag!



Hoppas du får en bra dag på jobbet idag. Sköt om dig sötis! < 30 dagar kvar.



Computers.. can't live with them, can't live without them.. ;)

2009-01-12 @ 14:06:51
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0