Min enda lediga dag!!!

Yupp.. that's true... idag e d min enda lediga dag på hela veckan!
Träffade Jenny från Örebro en snabbis idag.. hon skulle åka vidare från Göteborg till Malmö nämligen så hon hade typ 1,5h fri ^^
Vi drog till Murveln å käkade "Shopping-lunch" som bestod av entrecôte med bearnaiesås å pommes frites! ^^ Mkt göttigt!
Efter d så såg jag att det va nån glasskampanj för 15 spänn.. då fick man en glass i bägare bestående av en chokladkula, daimkula, mjukklass, choladtopping samt en chokladbit..! Daamn va mätt man blev!! Haha =P Såå värd pengar, men vilket oxå betyder att man blir tjock snabbare med.. haha =P

Allt detta för 15 spänn! =D


Jenny å jag (bilden togs i Hong Kong 2007)


Nu sitter man här hemma å bloggar lite fort.. ^^ Ska kolla lite på Boys before flowers ^^ Har halkat efter nu de senaste dagarna då jag har jobbat stängning å har inte pallat samt internet har varit seg.. inte nog med det.. servern har varit nere oxå, vilket gjorde att jag inte kunde kolla på nått alls.. suck..

Annars händer det inte så mkt mer för ikväll.. ska bara vila ut mig.. ska jobba imorrn igen.. börjar 08 så det e rätt så tidigt.. =P
Dags å börja vända på dygnet å börja lägga mig tidigt ;P

Ha det så bra! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0