På väg att bli sjuk...?

Jag jobbade idag... började 10:15.. å skulle ha slutat 15:30.. men jag blev hemskickad för att jag va på väg att bli sjuk..
Jag mådde toppen när jag kom fram till jobbet.. men runt 11:30-tiden så mådde jag inte alls bra.. hela min kropp bara skakade å jag kallsvettades! Det va skitkallt fast ändå svettades jag.. helt konstigt å sjuk känsla! Jag va skitklar i huvudet å hade inte alls ont i huvudet.. men min kropp.. den hängde inte riktigt meed.. Snackade med Matilda att jag inte mådde bra, så hon löste mig i kassan.. Så jag fick vila mig en kvart ungefär.. å Malin trodde att jag hade feber.. för jag va tydligen varm.. fast jag kände inte alls att jag hade ont i huvudet å så.. de sa att jag måste äta/dricka nått med mkt socker för att få igång blodet eller nått.. så jag satt nere på golvet.. utanför kontoret å bara vilade.. men runt 12-tiden kände jag att jag att jag inte svettades längre, men va fortfarande lite skakig.. men jag frågade Gunilla om hon kunde ta kassan istället å jag stå i köket å ta BOP:en.. så jag stod i köket en liten stund.. jag kände att jag mådde bra.. men sen när det va stressigt så började jag kallsvettas igen.. va lite skakig.. å då sa Malin att Matilda skulle skicka hem mig! Så jaa.. jag blev hemskickad strax innan 13.. när jag kom hem så åt jag lunch för jag va hungrig.. det värsta va att jag va så skakig att jag inte ens kunde skära schnitzel så pappa fick hjälpa mig.. helt störd!!

Jag kände att jag va skitklar i huvudet som sagt.. kunde tänka klart å allt, men min kropp.. den hängde helt enkelt inte med.. Första gången att jag har fått uppleva detta.. att va skakig å kallsvettas! Well.. jag har inte varit riktigt sjuk på 2 år nu.. det kanske e på tiden.. =( Men men.. bättre att va sjuk nu än att va sjuk de dagarna innan jag ska åka bort.. inte så bra då annars.. Andra gången jag blir sjuk å e borta från jobbet.. ;P Har bara varit sjuk en enda gång från jobbet så länge jag har jobbat på McDonald's! =P Sen 2004 dvs.. ;P

Men nu e jag hemma iaf.. ska ta en dusch.. ska bara vila ut mig idag.. tänkte plugga som fan egentligen inför min handledaruppkörning som skulle ha ägt rum imorrn.. men den kommer att flyttas fram istället då Helen inte mår bra å att Malin e ledig imorrn.. men Malin sa att jag skulle få min uppkörning innan januari e slut iaf =) Lika bra d då jag inte mår så bra själv..

Hoppas att det går över imorrn! Ska ju jobba imorrn oxå.. Men det kmr säkert bli bra =)

Ta hand om er nuu! ^^

22 days left....<3

Kommentarer
Postat av: K'

Hoppas du mår bättre nu älskling! Stressa inte ihjäl dig på jobbet, det sliter på hälsan :(

Krya på dig! Snart kan du softa i asien i två månader!



Pussar!

2009-01-20 @ 17:30:29
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0