Tiden går fort..

Fredag:
Va ledig från jobbet! =D Började dagen med att gå klippa mig i Salong Noblesse =) Jag blev nöjd med klippningen, speciellt luggen blev snygg! ^^
Längden klippte jag inte av så mkt.. toppade mest de slitna hårstråna... ;P

På kvällen va d utgång.. det va trevligt trevligt =)

Nyklippt, men syns säkert inte så mkt =P

Lördag:
Idag har jag jobbat.. va ledig egentligen men va snäll å tog lille Tareks tid.. skulle egentligen börja 08, men eftersom jag skulle ut igår å parta (vilket jag hade glömt när jag tog passet) så bad jag Helen att göra så att jag fick börja senare ist.. så jag jobbade 12-17:15.. =) Det va mkt folk, mkt barnfamiljer.. alla ville ha happy meal! Vilket e d som jag hatar the most! =/ Jobbade med Emelie idag.. hon jobbade sitt sista pass för iår då hon ska va mammaledig.. Jobbade med Selam idag oxå! Åååh va glad jag blev av att se henne baraa!! =D=D Henne saknar man... jobbar inte så mkt med henne längre... =( Jag jobbar ju typ inga nätter.. men nästa helg.. då ska jag jobba natt! Hon oxåå!! ^^

Ikväll ska jag nog inte göra så mkt... ledig imorrn från jobbet med! Göttigt! =D Ska nog inte göra så mkt.. Evy åker till London imorrn oxåå... så göttigt för henne! Men men.. om exakt en månad så e d min tur att åka iväg... =D

Ha d gott folk! =D

31 days left....<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0