Time to work sooooon....

Hej alla!
Jag hann inte blogga igår.. eller snarare glömt bort d totalt =P Men en kort sammanfattning om min dag igår tisdag..
Jag jobbade öppning.. öppnade med Matilda å allt gick bra å smidigt =) Fick sluta 16! Well.. det hände inget speciellt den dan faktiskt... tiden gick megafort! ^^ Natten innan gick jag faktiskt å la mig klocklan 20:30! Haha.. sjukt jag vet! =P Men vaknade upp igen runt 01-tiden då pappa å brorsan va för högljudda när de satt å spelade kort online på datorn... men men, jag gick upp.. satte mig vid datorn 5 min sen gick jag å la mig igen å somnade till 04:30 =) Det kändes konstigt att lägga sig tidigt.. men men, det va skönt att sova iaf! ^^ När jag kom hem från jobbet så chattade jag med älsklingen lilla efter 100 år typ.. det va trevligt att få snacka med dig igen, sötis! ^^ Du e såå rolig, min lilla xiao zhu zhu! Ååååhh!! Jag vet fortfarande inte va "taku" betyder!! Säääg dååå, xiao zhu zhu!! =P Jag har fortfarande inte tagit reda på d heller!! Nån som kan japanska? Help me.. för älsklingen lilla vägra säga ;P
"たく" <--- this is the word =P Haha!

Jag läste faktiskt ut New Moon boken igår... riktigt bra bok asså! Ägnade 2 hela timmar för att läsa ut den!! =D Har börjat med tredje boken nu,, "Eclipse" =) Hoppas att den e lika bra som de andra 2 jag har läst =)

Nääe faan... internet e för seeg!!! Ska lämna datorn nuuu å åka in till jobbet strax! Ska jobba 15:30-stängning... =)

Later! ^^

27 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0