Trött i hela kroppen!

Jag har jobbat natt igår.. 21-07 va min tid iaf! 10h pass... långt I know! Jag åkte faktiskt till jobbet tidigare för att bli av med ytterligare 4 SOC-listor! Å jag visste att Catrin skulle va tidigare på jobbet med.. and yeah.. självklart såg man henne där! =D Då passade jag på att be henne att förhöra mig! Så yes yes.. jag har blivit av med ytterligare 4 prickar! =D Nu e det bara de svåra delarna kvar.. de flesta av prickarna handlar om produktionen... å jaa, jag suger rejält där ;P Men men, nu återstår det 9 prickar! =D Jag ska kämpa å ta dem så fort jag kan! Vill bli av med några ikväll oxå.. men det lär inte gå då jag börjar 22 ikväll.. å jag vill inte va på jobbet 2h innan jag börjar.. så jag får ta några av prickarna vid ett annat tillfälle.. anyway.. jag har massa pass kvar.. Ska bli av med mina prickar helst innan jag åker iväg! =D Hoppas att jag klarar det då...

Anyway, det va faktiskt kul att jobba igår natt.. jag fick stå kök hela kvällen! Typ andra gången jag står i kök under natten.. men det gick faktiskt skitbra! Helt stolt över mig själv! Vi gjorde ett skåp.. som höll hela kvällen förutom när alla slutade å då va jag å Evy ensamma i köket.. jag tappade cheeseburgarna lite.. men men, det gick sen ändå =)

Jag stängde köket inatt faktiskt.. typ 3:e gången jag stänger köket! Men det gick faktiskt otroligt bra! Daamn, jag e fan grym asså! ;P Hahah.. ska stänga köket ikväll oxå! ^^ Efter denna gång lär jag kunna bli av med min 'stängning produktion' pricken =)
Åhh, jag e så glad! Att jag har kommit så långt med prickarna å grejer! ^^ 

När jag skulle hem.. så hittade jag inte min tröja! =( Nån har tydligen tagit min tröja.. buhuu.. ='( En tröja som jag tycker om oxå.. jag får hoppas att den personen bara tog fel tröja å lämna tillbaka den ikväll.. för det e samma gäng som jobbar ikväll oxå!
Vi får hoppas på det bästa la! =) Evy va söt oxå å väntade på mig en timme så vi åkte hem tillsammans! =)

En rolig sak som hände igår när vi skulle heem.. Mentor bara: "Tyst nu alla".. sen... så fees han värsta högt! LOL!
Vi alla bara.. eww.. å stack därifrån! =P Det där va lol asså! =P

När jag kom hem så satte jag mig vid datorn (som vanligt) =P .. men det va dumt gjort! Gick in på mctime.. å där fick man ett mail från chefen... and yeah.. jag ska ha min handledaruppkörning snart! Jag e såå fett nervös!! Guuud!! Jag vet inte vilken station jag ska välja heller... Pommes eller service?? Jag va nervös.. kunde typ inte sova.. tänkte på d hela tiden!
Sov bara 4h inatt.. ingen vidare då jag ska jobba långt pass idag oxå.. men men, det klarar jag väl av! =) Jag har så fruktansvärt ont i hela kroppen oxå tack vare jobbet.. man blir så trött.. mina knän speciellt! Jag längtar så mkt tills imorrn.. LEDIG! =D

Idag ska jag inte göra så mkt innan jobbet... jag orkar inte göra nånting.. men jag ska faktiskt sitta hemma å plugga lite på SOC-listorna så jag kan bli av med mina prickar! =D

Jag vill tacka Eugenia oxå som hjälpte mig lite med listorna igår! Tack! =D

Anyway.. hoppas att ni får en underbar lördag! =)

Ciaao ~

24 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0