Trötter...

Idag har det varit en.. jaa, najs dag kanske man ska säga =) Det första glada nyheten e att Simon e hemma igen! =D Ska träffa honom på fredag! Woohooo!! ^^ Pratade med honom i telefon idag.. riktigt naajs! ^^ Oxå fick man "lai xi" (röda påsar med money i) av mina föräldrar för det e chinese new year! ^^

Sen så har jag jobbat 15:30 till stängning... men jag va på jobbet typ 1,5h innan jag började för jag skulel bli av med prickarna.. men.. jag hann inte bli av med några alls! Sjukt att tiden bara försvann så fort... jag gjorde verkligen ingenting vettigt.. bara snackade med kollegorna typ.. Sen så skulle Catrin in å jobba.. å då hade hon verkligen ingen tid med mig.. suck =( Men men.. jag lyckades iaf bli av med en prick under mitt pass... Eugenia jobbade idag oxå! Helt chockad att jag såg henne jobba.. haha =P Hade ingen aning om att hon skulle jobba idag.. men det va najs iaf! ^^ Jag stängde idag med Victoria å Catrin! Det gick faktiskt bra.. Victorias andra stängning.. faktiskt duktig! ^^ Jag blev klar med matsalen skitfort.. så jag hjälpte Victoria lite inne i köket.. ^^ Vi lämnade donkan runt 01:00.. så jag å Cattis tog vår vagn 01:15.. =)
Jag bad Cattis å förhöra mig på mina 2 sista SOC-listor som jag ville bli av med idag.. så hon satt på spårvagnen å förhörde mig! Haha.. så yes! Nu har jag blivit av med 3! Återstår 2 kvar!!! =D=D Wohooo!! ^^

Anyway så hände det mkt roliga saker på donkan idag.. en väldigt glad arbetsdag va d iaf! ^^
Först va det en kille som höll på att stöta på mig som fan.. han frågade efter mitt nr.. frågade va jag kom ifrån.. tyckte att jag va skitvacker.. ville bjuda mig på middag å allting.. Jag vägrade ge mitt nr till honom.. ville inte gå på middag med honom.. lol ;P
Han bara: Kan jag få ditt nr?
Jag: Neej, jag ger inte ut mitt nummer till främlingar..
Han: Ser du mig som en främling?
Jag: Ehh.. ja? Jag känner dig inte ens...
Han: Om jag skulle bjuda dig på middag.. va vill du äta da?
Jag: Jag vill inte gå på middag, så det e lugnt, tack.. =P
Han: Men.. om inte jag kan få ditt nummer... kan ajg åtminstone få en kram?
Jag: *Tänkte länge...* Ja, okej da..

Oxå gav jag honom en kram.
Han bara: Va gullig du e da!
Jag stack därifrån direkt efter ;P Allt detta hände inne på toan då jag skulle låsa upp toan åt dem... så lol va d verkligen =P När killarna kom till kassan så sa Mimmi typ: Vill du inte ta kassan? Jag bara: nej tack.. du kan ta.. så stack jag där bak å gömde mig typ i köket å stod å pratade med Johannes.. haha =P

Sen vid senare på kvällen.. så kom en jättegammal klasskamrat/granne när jag bodde i Bergsjön in på Donkan... hon va med några kompisar..
De beställde typ lite mat å så.. sen helt plötsligt så sa en av hennes kompisar: Connie (hon såg min namnskylt).. snygga örhängen!
Min gamla klasskamrat bara: Va?! Connie?!! Omg!!! Så gav hon mig värsta kramen.. haha =P
Hon bara: Jag känner inte igen dig! Hur måååår duuu??
Jag: Jag tyckte att jag kände igen dig.. ville fråga om det va du... ;P

Men det va jättekul att få träffa henne igen efter 12 år!!!!! Hon å jag umgicks jättemkt verkligen när jag bodde i Bergsjön! ^^ Vi va ju grannar liksom =) Oxå frågade jag henne om hon bodde kvar i Bergsjön.. and yupp.. nu bor hon i samma svale som jag bodde innan.. fast 2:a våningen.. (vi bodde på 1:a innan)... så kuul! ^^

När hon gick va jag tvungen att be hennes kompisar å hjälpa mig å ta bild på mig å henne! Haha =D


Awo and Me ^^

Nääe, det va en trevlig dag idag! Jätteglad å nöjd =) Ingen jobbig rusch eller nått sånt.. allt gick prima verkligen! =D

Imorrn (idag) e det dags för ytterligare en ny stängning.. då stänger jag med Catrin å Eugeniaaaaaaaaaaa!! =D
Wohoooo!! Det ska blii sååå kuuuul!! Like u say Eu, kasta ner tabletter à la kaffemaskin ;)

Anyway, ska gå ta en dusch nu! ^^ Sen kolla klart på min serie som ajg påbörjade idag innan jobbet.. sen e d dags för nana!

God natt! ^^

14 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0