Hatar nattstängningar!!

Hatar när d va fett mkt att göra på jobbet... suck.. det va verkligen ASMKT folk... jag jobbade 21:45-05... fast vi fick jobba över till 05:45 då vi inte hann med vår stängning i tid pga. det va fettmkt att göra! =/ Vi alla hade bara en rast då vi skulle egentligen ha 2 raster... Sandra fick jobba över i 1,5h..jag, Carl å Koffe stängde... guud asså.. det va såå katastrof igår verkligen! Gästerna va jobbiga urrk...alla gäster bara klagade på våra pommes å sa att det va mjöliga? Det va några som raggade på mig som faan.. men tur att jag hade Carl där som kunde spela min "pojkvän" igen ;P Jättekul va d ;P Det va några som försökte lura till sig hamburgare men det gick inte så bra.. å sen så kom samma gäng å köade å kom till min kassa å försökte blåsa mig att de har betalat för sin mat å grejer när de hade beställt... om de hade betalat så skulle jag se d på kassan.. men nej nej... de va aströga å asjobbiga å jag flippade seriöst.. jag va då riktigt bitchig.. tyvärr... jag höll mig länge men jag brast sen... Så de sa att de skulle anmäla mig.. varsågoda säger jag då! =P

Stötte även på 2 gamla klasskamrater från Bergsjön tiderna ;P En av dem har jag träffat innan.. men fick träffa på en annan igår ^^
En av dem tog studenten igår.. (efter 2 år) som han själv uttryckte d ;P Bättre sent än aldrig! ;P

Idag ska jag träffa Lesi faktiskt... vi ska nog bara hänga å chilla lite innan vår riktiga dejt i Hong Kong ;)

Efter d ska jag jobba natt.. idag igen.. suck.. säkert asmkt att göra idag igen då det e studenttider å sååå...
Ajaa.. jag överlever vääl..

Nääe, måste göra mig iordning.. äta sen åka!

Later later! ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0