ojojoj.. många dagar har passerat..

mkt har hänt å mkt kommer att hända.. Jag vet att jag har inte bloggat på 1000 år...  I know.. Ny månad med för den delen...

Kortsammanfattning.. då menar jag riktigt riktigt kort!

Jag har jobbat å jobbat, varit på after work i Slottskogen samt PC med jobbet, varit barnvakt hos Mentor då han flyttade i lördags.. i söndags.. hjälpte Evy å förbereda inför hennes livs största dag igår... dvs hennes STUDENT! Wiiie! ^^ 

Igår så firade vi Evy helt enkelt hennes student! Hon hade sin utspring runt 12:30 å mottagningen började 17:30.. hjälpte till att förbereda de sista grejerna medans Evy befann sig på flaket å hoppade å skrek som en galning!
Underbara tider d! Fick verkligen flashback! Jag saknar dessa tider! Det va många som kom igår på hennes mottagning å d va riktigt underbart! Evy försvann runt 21:50 tiden... många gick hem direkt efter typ.. men vissa stannade kvar å dansade på scenen typ =) Den sista personen lämnade runt 00 iaf.. å då va allt över... =) Jag däckade å slocknade direkt efter festen å sooov som en liten gris i 10-11h =)


Så här såg d ut en dag då nån/några bröt upp våra skåp i omklädningsrummen...


After work @ Slottskogen


Linn å jag =)


Hjälp? =P


Koffe and me.. da gangsta ;P

Idag har jag träffat en gammal kompis/klasskamrat från gymnasiet! Sist jag träffade henne va för 2 år sen..dvs på vår studentdag! Det va kuul att få träffa henne igen å få bara umgås å snacka bara ^^ Vi drog till cafe hamngatan å tog oss varsin smoothie.. sen satte vi oss vid hamnen å bara snacka å hade trevligt ^^ Innan allting så drog vi till apoteket där jag fick hämta ut lite mediciner å såå innan vi gick åt varsitt håll å sa heejdå typ..


Desideria and moi ^^

Åkte heem å va beredd på att träffa person nr 2.. Helen.. men jag ringde henne å då fick jag höra att hennes son mådde jättedåligt så d blev inte av.. så jag stannade hemma ist å kollade på Just love 2 samt fixa Evys studentbilder =)


Grattis till Studenten, sis! =D


Den traditionella gruppbilden ;P

Ikväll ska jag faktiskt jobba.. ovanligt? =P Stänger med Koffe å Carl ikväll! =D (enligt schemat ja) men allt kan skita sig å det kan va andra personer som jobbar oxåå såå ;P Jag orkar faktiskt inte jobba efter 2 dagars ledighet.. man känner sig helt seg å såå.. suck =( Aja, jag får överleva helt enkelt... jag får stå ut liiiite till.. sen så börjar min långsemester WIE! =D

Nääe, nu orkar jag inte blogga mera.. d får va nog ;P
Återkommer med bilder senare... för seg internet för att ladda upp bilderna.. tyvärr...

Later! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0