Back in Tokyo again! =)

Yupp... nu e man tillbaka i Tokyo igen.. kom tillbaka igår faktiskt =)

Jag har bara några dagar kvar i Japan innan jag å Kevin åker till Hong Kong nu på tisdag =)

Det har varit en skiitnajs resa i Japan å Korea verkligen! =D

Nu kommer jag inte blogga om va vi har gjort under vårt lilla äventyr.. däremot gör min älskling d.. så gå å checka in hans bloggis laa på gnz.blogg.se =)

Jag kommer dock fixa bilderna på facebook.. meen.. detta tar jag när jag e hemma i Sverige igen =)
Har så mkt bilder att välja emellan osv...=P

Ha d toppen!! =D

Later! ;)


Kommentarer
Postat av: Kang

Haha det ser ju ut som ni har tagit vår (jag o mina brorsor) Japan-resplan rakt av! Besökt exakt samma ställen och gjort samma saker! :D

2009-03-08 @ 23:41:46
Postat av: Connie

Kang: Haha.. jasså?? =P

Ingen aning.. killarna planerade.. jag bara hängde med ;)



Men ni åkte väl aldrig till Fukuoka å Seoul va?

Eller har jag fel? =P

2009-03-09 @ 05:02:17
Postat av: Kang

Jo i Fukuoka var vi, men Seoul är ju Korea.... :P



Sicka härmapor till män du umgås med!! XD

2009-03-13 @ 14:19:08
Postat av: Connie

Kang: Ahaa.. coolt ändå =P

2009-03-19 @ 05:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0