Bye bye Guangzhou!

Vädret e heeelt katastrof idag!! Ösregnade som satans....det va såååå nära att jag inte kunde lämna Guangzhou idag för att jag inte hann fixa min klänning.. men tillslut löste allting sig.. det slutade regna, jag hittade till det stället man syr kläder så de hjälpte mig sy in klänningen lite så att den inte va för stor =)

Jag kommer att ta bussen som lämnar härifrån moster 16:40 ^^ Fanns en buss som gick 15:25.. men jag ville surfa lite innan jag åkte ner igen =P

Jag kommer då som sagt inte ha så mkt tillgång till internet när jag e nere i Hong Kong igen.. men jag lär va quite busy I think.. måste träffa lite folk å göra en del saker innan jag åker hem till Sverige igen.. =) Vill få allt överstökat bara! =)

Så jaa.. ta hand om er själva nuu!

Jag ska njuuta de 2 sista veckorna nuuu i Hong Kong innan det  e dags för jobb å slit igen.. =P
Jag känner att jag e tillräckligt utvilad nuu... så jag e redo att åka hem till Sverige igen.. ^^
Ska bli kul att få träffa alla igen! ^^
Men den jag kommer att sakna som mest e juu min älskling! ='(

Ha d toppen! ^^
Ska försöka hänga på Donkan i Hong Kong lite då å då ;)
Haha...

Bb laa ^^

Kommentarer
Postat av: K'

Köpte du en klänningen till dig själv med?



Njut av tiden du har kvar av din semester o i HK! Iof så ska du ju tillbaka under sommarn igen.. :P



Sköt om dig sötis!



Puss

2009-03-28 @ 08:57:04
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Neee... egentligen inte... men den blev min iaf =P Haha..



Puss puss!

2009-03-28 @ 17:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0