Dissad =P

Haha.. omg.. jag e såå dissad! =P Alla har verkligen inte tid för mig =P Det va meningen att jag skulle träffa några vänner å sjunga karaoke.. men en av mina vänner blev sjuk så det blev uppskjutet istället till nästa måndag..
Ringde en annan kompis... men hon hade inte tid heller.. haha.. omg.. känner mig extremt dissad.. men men... jag överlever.. tur att man har sina serier =P

Anyway.. jag va bättre inatt.. la mig runt 04.. =P Vaknade runt 12 å kollade på serier bara =P
Ett paket levrerades idag hit till Hong Kong från Guangzhou.. äntligen! ^^
Runt 19-tiden stack jag ut till Mongkok.. letade efter mat å gick omkring bara i Lady Market =P
Jag åt glass från Häägen Dazs oxå åt jag en teriyaki burgare från Mosburger.. ^^

Asså.. jag vill handla mera!! Men det går verkligen inte... för min väska e verkligen  propp proppfullt!! =P

Näämen, vi får se hur duktig jag e inatt på att lägga mig "tidigare".. =P
Jag vill verkligen bli av med alla serier som jag ligger efter i =P Vill komma ikapp =P För när jag kommer hem till Sverige igen vill man ju spela lite wii... köra lite guitar hero samt trumspelet jag skaffade här i Hong Kong.. ååh, e redan sugen! =P Snart.. om 11 dagar! E jag hemma i Sverige igen.. ^^

Ciaaaao!

Kommentarer
Postat av: K'

Stackars söta.. alla e så busy i asien.. jobb jobb hela tiden!



Hihi, så nice att du har skaffat trumsetet! Du kommer vara värsta pro nästa gång vi spelar d ;)



Tiden rinner snabbt iväg.. du har redan varit i Asien i snart 2 månader..

2009-03-31 @ 15:30:25
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Ahh, du såg ju sj vilken stressad city Hong Kong e.. men men.. så e d.. jag får levaa med d =P Tur att man har sina serier som sagt =P



Jaaa!! Jag längtar heem, jag e såå sugen på att spela d!! ^^



I knoww.. tiden rinner fruktansvärt fort.. å snart åker man igen.. =P



Puss

2009-03-31 @ 17:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0