Family Cheng gathering

Jag la mig klockan 06 imorse nån gång.. satt å bara kollade å kollade på serier.. =P
Störd.. jag vet =P Vaknade vid 14-tiden nån gång.. fortsatte med serier.. runt 18-tiden gjorde jag mig iordning för att vi skulle ha en "family Cheng gathering" där jag får träffa släktingar som man inte får träffa så ofta typ.. vi samlades på en restaurang, London restaurant.. där min farmor va stammis en gång i tiden..

Fick hur mkt mat som helst.. några farbröder höll lite utlottningar av priser samt frågesporttävling =P Jag hade tur.. nån drog mitt namn faktiskt.. så jag vann en bärbar hemtelefon =P Fick träffa en massa släktingar som man inte vet vilka d e osv.. =P Vår släkt e hur stor som helst.. =P Som avslutning så fick vi ta gruppfoto =) När jag kom hem igen va d dags för serier igen... =P

Jag kommer nog sitta uppe till 04 inatt kanske.. då jag har mål å måste ha hunnit se till ett viss avsnitt... =P

Imorrn kommer jag inte ha hela dan för att kolla på serier.. för imorrn ska man ju ut å träffa kompisar =) Men men.. jag har massa dagar kvar här å jag lär hinna klart med allt innan jag åker tillbaks till Sverige =P (hoppas jag!) =P

Låter soo no life verkligen.. true, men jag har inte så mkt mer att göra i Hong Kong.. mina vänner har liksom inte alltid tid för de jobbar osv... å jag själv kan inte handla mer då min väska e redan proppfull.. =P Har lite grejer kvar att fixa dock.. men det kan jag göra senare =P Å stanna här hemma å inte röra på mig e såå härligt! Haha =P
När jag kommer hem igen har jag d inte såå soft längre.. för då e d back to reality.. back to work.. =P

 Nääe.. nu ska jag fortsätta med serierna =P

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0