Finally..

Imorse.. la jag mig klockan 06++ =P Jaa nii.. va gjorde jag? Jo, jag satt självklart framför datorn å chattade =P Måste passa på att utnyttja internet så mkt det går innan jag åker till Hong Kong! Hahah =P Jag vaknade runt 10.. (av väckarklockan) =P Ställde om till klockan 11 ist.. å då va jag tvungen att gå upp.. =P Gjorde ordning mig.. hjälpte moster med att plåstra om henne osv.. sen drog jag ut å drack lite soppa innan jag tog bussen till Guangzhou city.. ^^
När jag kom fram till det stället jag skulle till ringde jag min morbrors fru så att hon vet att jag va framme =P Under tiden jag väntade drog jag till Mcdonald's å åt en billig fiskmeny =P Ville egentligen ha KFC.. men det fanns inte dääär! Jag har fortfarande inte ätit min favvogrej på KFC här i Mainland =( Måste åka ut imorrn =P Haha.. jag MÅSTE ha d innan jag åker ner till Hong Kong igen =P


Billig Fisk & co för 16.50rmb (~19kr)

Anyway.. mötte upp min morbrors fru.. fixade d jag skulle göra här i Guangzhou... så nu e jag äntligen done! =D
Kan åka ner till Hong Kong nu igen.. meen... jag ska vila imorrn.. sova ut =P Å  dagen efter ska jag åka ner till kääära Hong Kong! ^^

Efter allting åkte vi till mina morföräldrar igen.. snackade mkt med morfar.. åt middag å sen tog jag taxin till den närmaste tunnelbanan där jag tog metron till stället där man tar bussen till moster... När jag kom fraam så va bussen nästan proppfullt.. å bussen skulle åka 19:20... bussen va redan full 19:10.. såjaa... tur jag hade! Annars skulle jag ha fått vänta en timme på nästa buss.. nej tack =P

Nu e man hemma igen.. bloggar å surfar som vanligt =P Men det e härligt förutom att cp internet går huuur segt som helst samt att den bryts lite då å då...=(

Idag regnade det här faktiskt.. det va liiite svalare idag.. så svalt att jag nästan tyckte att det va för kallt för å va lagom =P (va jag ska klaga!) =P

Åååh... varför ska kronan gå ner igen föööör?! =(

Snart e d dags för en sköön dusch! ^^

Later =)

Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Åh, stakkars mosteren din... (Hmm, hva betyr moster... Åja, tante.) Bra at du var der og kunne hjelpe henne, da! Selv om du sov gjennom ropene hennes om hjelp. :P



Chatter du til langt på natt! Hahaha, det er herlig å ha ferie. :)



Vanligvis spiser vi en familiemiddag på KFC maks en gang når vi er i Hong Kong. Men jo, det er godt. Usunt som fy, men godt. XD

2009-03-26 @ 05:46:47
URL: http://imythril.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0