Hong Kong idag!!

Wieeee!!

Idag ska jag å Kevin åka till Hong Kong! Wiie!! VÄRME!!! Fast såååå varmt e d inte där.. men varmare än Japan iaf =P

Vi ska först käka på ett ställe som både jag å Kevin älskar! Vi e typ stammisar där ;) Måste avsluta min Japanresa med en riktigt göttig lunch såklart ;) Därefter åker vi direkt till flygplatsen...

Men själva biten att åka till Hong Kong e jobbig dock... Det tar 3h att åka in till Narita flygplats härifrån å sen ytterligare 5h flyg innan vi landar i Hong Kong! =P Jobbigt jobbigt... där försvann 8h.. suck.. =(

Vårt flyg avgår från Narita flygplats 18:45 tror jag.. å vi landar la nån gång efter 23 (Hong Kong tid).. =P

Nämen det ska bli kuul att få komma till Hong Kong! Jag kommer själv nu va turist eftersom det e några ställen som jag inte ens har besökt som man borde göra som turist.. såsom Avenue of Stars har jag inte ens besökt.. å jag som har varit i Hong Kong typ 1000ggr! Lite skam! =P Haha..  men men.. i Hong Kong så e d SHOPPING å MAT som gäller för min del ;)

Det har varit en otrolig braa resa i Japan iaf!! Det va jobbigt att äta en sista middag igår med de andra folket.. =(
Men jag har haft det superduper kuuuuuul! Jag ångrar verkligen inte denna resa!! Så gooa alla folk e! Hade roliga resekamrater som gav oss alla en massa gott skratt! Jag har skrattat så mkt att d gjorde ont i magen.. !! =D
Hade en dupersöt å snäll koreansk tjej som lät oss bo hos henne när vi va i Seoul! Jag va ändå en främling... hade då bara träffat henne en gång.. så snällt av henne å hennes familj really!! ^^
Jag har verkligen upplevt mkt här i Japan.. mkt minnen som kommer att va ovärderliga..!! ^^

Jag måste självklart tacka min älskling Kevin som har tagit hand om mig under hela min vistelse här i Japan!
Tack älskling! TACK för allting!!! <3


Me and darling @ Seouls flygplats


Snart e d lunchdags för oss....
Måste kolla packningen ifall jag har glömt något å om jag har fått med mig allting... för jag kommer nu lämna Japan för gott...

Anyway.. more updates from Hong Kong later ;)


Kommentarer
Postat av: Eugenia

Ååååh Hong Kong! =)

Du får inte missa att ta kort med Bruce Lee på Avenue of Stars... äkta turist haha!

2009-03-10 @ 09:02:10
Postat av: Johan Ho

Hong Kong is fun! Say hi to Leon! (Dunno if you have any contact with him.)

2009-03-10 @ 11:08:29
URL: http://imythril.spaces.live.com/
Postat av: Jennifer

OMG! hur kan du inte ha besökt Avenue of Stars när du varit där så många ggr?? asg xDD

2009-03-10 @ 22:14:23
URL: http://electrotenshi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0