In Fukuoka...

Yupp, nu har vi kommit fram till sista stoppet i Japan innan Korea.. Fukuoka =)
Vi tog snabbtaget, Shinkansen fran Hiroshima runt 11.30-tiden o kom fram typ en timme senare.. gick till hotellet for att droppa av vara resvaskor..
Sen sa har vi traffat Minori.. igen.. fast i Fukuoka denna gang.. vi drog o kakade omelett med ris av natt slag.. mkt gott!
Efter d sa akte vi till ett tempel typ.. dar gick vi runt ett varv o tog lite bilder...efter d sa akte vi tillbaka till FUkuoka station o traffade 2 av MInoris japanska vanner.. fast de kunde ingen engelska sa jag kunde inte kommunicera med dem..

Vi akte till natt stalle o gick runt dar typ... drog till starbucks coffe (som vanligt).. o efter d gick vi alla at gottig ramen..yummie!

Efter allt detta gick vi alla tillsammans tillbaka till stationen vi bodde o tjejerna va tvugna att lamna oss for att hinna med deras sista tag hem...

Nu e vi iaf pa hotellet..o jag ska ga duscha alldeles strax.. vill bara blogga en snabbis sa att ni vet att vi alla lever =p

Jag har haft d underbart har i Japan iaf! Snart sa aker vi till Korea med!! Om 2 dagar... kommer att bli skoooj! =)
Jag ser mkt framemot d! ^^

Ska kila mig nuuuu...

Ha d prima!!!!!!! =D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Aaaaaaaaaaah! Korea! dies

2009-03-01 @ 21:36:30
URL: http://electrotenshi.blogspot.com
Postat av: Johan Ho

Korea? Sør eller nord? Begge deler? :O

2009-03-03 @ 08:51:51
URL: http://imythril.spaces.live.com/
Postat av: Connie

Johan: Vi e i Seoul nu... assa Sydkorea =P

2009-03-03 @ 15:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0