KFC!

La mig tidigt igår faktiskt.. =P Jag va dåå trött igår att jag inte pallade att sitta framför datorn mera så jag la mig typ innan 00 =P Såå skönt att sova verkligen! =D

Vaknade runt 11-tiden kanske.. va hemma till 14 nån gång.. då skulle jag ut å käka lite KFC =P Min efterlängtade KFC! Haha.. sen när blev jag såå sugen på KFC? =P Nu e jag lite som Kevin älsklingen.. haha =P
Anyway.. jag köpte en peking kyckling twister meny... yumyum.. fick en megastor dricka, en twister samt en majssallad av nått slag.. va nyttig å valde bort pommesen =P Men efter den första twistern va jag inte nöjd ännu.. så jag köpte ytterligare en till peking kyckling twister =P Ååhh.. så gott! Fick lite ångest därefter då jag såg att jag har ätit mer än 900 kalorier på en å samma måltid.. *ångest* Ajaaa... jag får offra mig för denna gång.. hur ofta kan man äta peking kyckling twister liksom? ALDRIG! =P Man kan endast äta d i Mainland oxå.. haha =P Nääe.. så värt d! ^^


Peking kyckling twister meal för 21rmb ^^


KFC.. bilden e tillägnad åt diig Kevin älskling! =P Saknar dig otroligt mkt!! <3

Efter d åkte jag tillbaka hem till moster igen.. satt vid datorn lite.. helt plötsligt så va klockan 17:10.. shit tänkte jag! Jag måste ju hinna med bussen ut till Guangzhou city 17:30.. fick säga hejdå till folk som jag snackade på msn snabbt.. stängde av datorn å ruuuuusade ut! =P Haha..

Kom fram till mormor å dem runt 18:30 tiden.. =P Åt middag... va klar runt 19.. eftersom bussen till moster gick 19:20.. hann jag inte ta denna.. då drog jag till frisören å tvättade håret samt få lite huvudmassage en sista gång =P Såå billigt verkligen! För 10rmb! Helt sjukt! ^^ Men det tog lite längre tid än väntat... hann inte ta 20:20 bussen heller.. så jag fick vänta på bussen i 50min ungefär.. =( gick fram å tillbaka.. upp å ner för trappan ner till metron.. lol =P Hade inget liv dvs =P Jag fick ta bussen som gick 21:20 ist.. =(

Nu ska jag berätta om vägen till mormor å dem.. det började med att jag åkte buss från moster... på andra sidan så satt en västerländsk man på andra sidan... han stirrade på mig HELA färden mot centrum.. å hela färden tar typ 40min.. Jag försökte undvika ögonkontakt med honom så jag stirrade ut mot fönstret ist.. när vi va framme så skyndade jag mig av bussen å gick till metron.. köpte biljett å allt va som vanligt.. men när jag skulle ner å ta tunnelbanan så såg man självklart den mannen igen.. =/ Det va ganska tomt där man stiger på tunnelbanan så jag ville testa honom lite å se om han hängde efter mig.. jag gick å gick å gick.. tillslut stannade jag nånstans i mitten där det va tomt överallt precis bredvid.. va hände? Jo.. han stod bakom mig... urrk... sen kom tunnelbanan.. vi gick på.. så fick jag sittplats direkt.. han stod typ framför mig å stirrade.. jag undvek hans blick.. som tur va så åkte han bara en hållplats.. så jag blev av med honom! Thank goood! =P Lite skumt faktiskt =/

Well well.. nu e jag tillbaka till moster igen å surfar som vanligt =P

Imorrn e d dags för mig att åka ner till Hong Kong! Wiie ^^ Har varit här i Guangzhou alldeles för länge.. men det e sååå skönt att bara stanna inomhus å sitta vid datorn å chatta.. för det kommer jag inte kunna göra när jag e i Hong Kong igen =( Måste njuta så mkt d går!! =P

Jag har ingen specifik tid som jag måste åka ner imorrn... jag har lite grejer att fixa innan jag åker ner så jaa.. blir la på eftermiddagen nån gång =)

Nääee... jag har inget mer att berätta.. =P

Ha d så braa! Ta hand om er! =)
Later! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0