Latis dag.. =P

Idag har jag bara degat hemma hos mina morföräldrar.. =) Jag orkar inte göra nånting.. e såå trött fortfarande.. e inte utvilad ännu =P Typ...=P Men jag gick ut till en frisör för att tvätta håret samt få lite huvudmassage..sköööööööönt.. sen drog jag vidare till en massage ställe där jag fick lite fotmassage samt lite kroppsmassage på 80min av en kvinnlig massörska.. haha =P (jag krävde) =P Massörskan jag hade pratade endast mandarin.. så jag snackade mandarin med henne idag.. haha =P Aldrig har jag hållt en konversation på mandarin så länge =P Jag uppfattade d mesta hon sa.. hon mäkrte direkt att jag inte va härifrån å sa att jag pratade korrekt mandarin... haha =P Hon tyckte att jag va duktig iaf! ^^
Stoltis e man! =D

Sen när jag kom tillbaka hem till mina morföräldrar igen så softade jag med 2 avsnitter av Mushi-shi.. ^^
Men jag va typ på väg å däcka så jag gick in i rummet å sov i typ en timma =P Sen när jag vaknade igen så va d dags för göttig middag! ^^

Mormor hade lagat en skiiitgod soppa som jag har alltid tyckt om! ^^ Mmmm.. Yummie! ^^

Jag kommer nu att stanna i Guangzhou lite längre än väntat.. det va meningen att jag ska åka tillbaka till Hong Kong igen nu på måndag.. men eftersom moster kommer upp till Guangzhou på måndag så ska jag stanna kvar här en liten stund till så att jag å moster kan handla lite grejer tillsammans innan jag drar mg tillbaka till Hong Kong =) Jag e rätt så flexibel så jag kan stanna här hur länge som helst egentligen.. =P Men jag gillar Hong Kong mera.. det e nog därför att jag vill åka ner igen =P Men jag kanske drar mig tillbaka till Hong Kong på onsdag eller nått =P Kanske torsdag? =P Äsch... We will see laa ^^

Ikväll ska jag nog inte göra så mkt... ska nog kolla på lite filmer kanske.. ^^
Bara ta det allmänt lugnt.. I need that! ^^

Ha det såå braaaaaaaaaaaaaaaaa! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0