OMG, jag har internet!

Yes! Nu slipper jag hänga på McDonald's!

Gissa vem som kommer att stanna inomhus å inte röra mig.. yupp, me! =P
Jag ska kolla klart på ALLA serier som jag ligger efter nuu innan jag åker hem till Sverige... =P Jag vill inte ligga efter när jag e hemma i Sverige =P Jag lär inte ha tid för d heller då jag ska back to work and so on... måste kolla klart på allting nuuu på 2 veckor! Det lär jag göra tror jag =) Ska bara sitta inomhus hahaha om inte jag e ute å träffar folk =P

Inatt ska jag iaf kolla klart på en serie...=P

Jag kan inte handla mera.. hela min resväska e redan proppfull!!!! Jag vet inte va jag ska göra.. min resväska väger redan 20kg =P Jag har handlat som bara den idag =P Helt sjukt... köpte 2 trummor.. den där taiko nånting.. =P Kunde inte hålla mig.. så jag köpte spelet samt  trummorna ^^ Wiie! Handlat parfym samt lite sladdar till datorn... där rök mina pengar =P De försvinner såå fort! =P

Sen efter allting så va jag hemma å kolla på serier å sen så drog jag å käkade middag ute med farbror, farbrors fru, kusin å kusinsman =P Vi satt å åt hot pot i 2 timmar minst =P Såjaa.. =P Nu e jag här å kollar på serier igen.. måste kolla kolla så jag blir av med dem så fort som möjligt =P Jag blir så stressad av att tänka på d... =P

Nääe, back to serierna nuu!

Btw, jag e i Hong Kong just nu.. fast själva färden hit gick åt helvetet... urk.. orkar inte ens nämna d här.. =P Tar för mkt tid.. måste jaga serier! Haha.. lär inte sova förrän kl.04 inatt eller nått =P

Later!!

Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Hahahahaha, du høres ut som verste nerden... XD Men Taiko no Tatsujin høres kult ut, jeg får komme og prøve en gang kanskje. ;) Hehe..

2009-03-29 @ 07:29:18
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan: Haha.. yupp.. jag e väärsta serien freaken.. u have no idea =P Nu när jag har internet här.. såklart måste jag passa på att kolla klart d här =P Slipper jag hänga efter i allt =P



Absolut.... kom å testa nån dag... ifall vi får d att funka e ju ett annat problem.. ;P

2009-03-29 @ 08:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0