Seoul dag 2

Idag har vi inte gjort sa mkt faktiskt... vi drog ut ganska sent for o kaka ute pa KFC.. =P Det va piss vader idag..suck.. regnade som bara den =(
Sen sa akte vi vidare till ett shoppingstalle typ o dar fanns en biosalong som vi skulle till.. Vi sag Watchmen som hade biopremiar idag har i Korea.. jag satt o kollade upp pa SFs hemsida o den filmen har inte biopremiar forran den 13 mars.. =P Too be honest sa tyckte jag att filmen va sadar.. inte riktigt min genre typ =P Filmen va ganska sa lang.. bion borjade 17.40 o slutade runt 20.30.. sjukt! =P Efter d sa akte vi tillbaka till Sun's place.. o dar stod hennes mamma o lagade middag till oss... so cute! Jattesnallt av dem verkligen att lata oss fa bo hos dem samt laga mat med... riktigt riktigt snall familj!!!
Riktigt goood middag va d oxa! ^^

Nu pa kvallen gor vi inte sa mkt.. alla gor olika saker typ.. lol =P
Jag har last lite... nar datorn va ledig sa passade man pa att surfa lite samt kora en liten snabb bloggning =)

Dags o dra mig..

Later! ^^

Kommentarer
Postat av: Jennifer

oh herrejäklar! nästan 3 h lång ju!

lol, ja märker att ni äter KFC väldigt ofta xD va hände med nyttiga Connie? hahah lr va d kevin kanske?

2009-03-05 @ 21:58:26
URL: http://electrotenshi.blogspot.com
Postat av: Connie

Jennifer; Killarna vill ju bara ata pa massa fett mat stallen!! Haha... de vill ga upp i vikt!!! Det e nog den nyttiga Kevin som har forsvunnit.. =P Han har typ forlorat manga kilon har i Japan sa han vill ga upp igen.. genom att ata pa junk food stallen =P



Jag lar har blivit varsta fettot! Men don't worry.. jag ska svalta mig sjalv i Hong Kong..!!! =P=P

Jag ska komma hem SMAL!!! =P

2009-03-06 @ 16:46:24
Postat av: Kang

Herregud... skippa KFC för helvete... smakar ju skit vart man än går.. Skippa McDonalds också för den delen... iofs har du kanske några år kvar innan du tröttnar på det haha. Men glöm inte att pröva Mos Burger, om ni inte redan gjort det!

2009-03-07 @ 00:30:24
Postat av: Connie

Kang: Jooo, jag har redan provat Mosburger.. det va helt okej la! ^^

2009-03-07 @ 08:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0