Seriöst.. jag dör av värme!!

Nu sitter jag hemma hos min moster.. asså, det e sjukt varmt här inne... jag hittar inga batterier till fjärrkontrollen där jag kan sätta på ac:n heller... ahh.. guud.. jag dööör!! Svetten bara rinner å rinner... vill inte väcka moster heller bara för att fråga vart batterierna ligger.. =( Nu behöver jag inte "snylta" internet från mina morföräldrars granne längre =P Nu har jag internet 24/7.. wiiie ^^
Fast internet går otroligt långsamt dock.. =( Kan inte kolla på några serier alls.. suck =(

Annars har jag inte gjort nånting idag.. stannade inomhus, hos mina morföräldrar.. satt vid min morbrors dator å lekte hela dagen typ eftersom ingen va hemma.. =P

Moster kom runt 6-tiden.. åt middag med mormor å co å sen så åkte vi hem till min moster =)
Sen dess har jag bara suttit framför datorn å bara surfat å chattat.. =)

Snart e d läggdags.. e lite trött faktiskt.. men ville bara uppdatera lite om va jag har gjort å så =)

Njut av kylan! =P
Haha... det e va jag vill ha just nu =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0