Sitter på Donkan i Hong Kong helt mobbat.. =P

Va ska man säga.. jag sitter fortfarande kvar på McDonald's å surfar.. =P Köpte ett one day pass för 18HKD.. ännu billigare lol =P Så jag har bara suttit här å kollat på ett avsnitt av Boys Over Flowers som jag ligger efter i, samt ladda ner ett avsnitt av Gameshow.. oxå kollat på youtube de sista 10min av Finding Nemo som jag missade när jag satt å kollade på flyget på väg till Hong Kong från Tokyo =P Jag ska bara sitta här en liten stund till tills gameshowen e nerladdad... har ungefär 14% kvar.. å det går riktigt riktigt segt.. =P Under tiden jag har suttit här har massa random människor suttit vid mitt bord å käkat.. då det har varit mkt folk å det fanns typ inga platser så fick jag helt enkelt dela med mig "mitt" bord =P
Just nu sitter en tant mitt emot mig iaf å käkar sin göttiga donkan mat =P Ni ska veta att jag har bara köpt lite majs när jag kom.. sen dess har jag inte handlat av dem mera =P

Det e så jag har det just nu.. hänger på McDonald's.. =P Ni ska veta att när det inte finns något folk så står ALLA medarbetare å hänger å softar... så har inte vi det i Sverige när jag jobbar kan jag säga er =P Vi måste alltid hålla igång oss å ha någonting sysselsatt.. =P Väärsta soft de har det här i Hong Kong.. well well.. med tanke på va de får i timlön så kan man ändå förstå lite.. =P

Åååh, kom igen nuuuu gameshowen.. blir färdig snart! Jag orkar inte sitta kvar här på Donkan mera =P När Gameshowen e nerladdat, då ska jag gå över till andra sidan å köpa göttig "dju jok gan" (torkad kött)... mmm.. så gott! <3 Sen drar jag tillbaka till farmor å chilla lite å ta d lite lugnt typ =P Senare på kvällen kommer jag att komma tillbaka till donkan å utnyttja mitt one day wi-fi pass.. HAHA =P

Laaaaater! ;)

Kommentarer
Postat av: K'

Riktigt billigt med "One day pass" alltså!

Kanske inte så trevligt om man måste hänga i donkan hela dan dock :P



Hoppas du vilar ut ordentligt nu! Det förtjänar du sötis! Pussar

2009-03-19 @ 13:48:06
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Hahaha.... verkligen inte! Men jag ska inte skaffa passet mer tror jag inte.. räcker med 20min fri surfning egentligen... anledningen till att jag skaffade va att jag inte hann posta upp mitt blogginlägg =P När jag väl har skaffat så måste man väl passa på att utnyttja den.. right? =P



Men som tur e så sitter jag inte på Donkan.. =P Nu sitter man ute på en park ist.. much better =)



Jaaa, så skönt att bara dega hemma.. du anar inte ;)

Du får oxåå vila ut dig, darling!

Pussar!

2009-03-19 @ 13:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0