17 mai!

Yupp.. det e denna dag som e Norges nationaldag! Tror att det blev ett stort stort firande då Norge vann ESC 2009 oxåå! ^^
Jag skulle själv egentligen åkt en sväng till Oslo idag.. men jag orkade inte vakna vid 06-tiden... oxå antar jag att jag inte får bila ner själv till Oslo av mamma.. =P Hon e väl rädd att jag hamnar i bilolycka and so on I guess! ;P

Men annars har jag bara haft en soft ledig dag här hemma... I think I need that! =) Jag har inte gjort så mkt... har hunnit se ett avsnitt av Just love 2, KO3anguo å även det sista avsnittet av Mushi-Shi som jag aldrig såg klart =P Så det blev väl en serie dag..  kan man väl säga =)

Har väl bara suttit framför datorn typ.. vek lite tvätt oxåå.. kollat på bilder samt lyssnat på musik! ^^
Snart e d middag oxåå.. å jag e vrålhungrig!! =D Vill ha mat mat mat!!! =D

Efter middag ska jag väl fortsätta vika lite tvätt.. ;P Jag viker typ lite i taget =P

Kanske ska jag kolla ett avsnitt av The 1st shop of coffee prince.. =P Om jag känner för d ;P
Ska nog oxåå gå lägga mig lite tidigare då jag ska jobba öppning imorrn! (Thank God att det inte e stängning) =P
Fast lär bli skitsvårt att somna då jag har lagt mig så fruktansvärt sent på nätterna de senaste dagarna...

Assåå.. det e helt sjukt! Det e 3 veckor kvar tills vi åker!!!! =D
Längtar längtar längtar!! <3

Men innan dess.. jobb jobb jobb....

Dags för middag! =)

Ciao! ^^

Kommentarer
Postat av: K'

Grattis till den norska vinsten på ESC! Fast ah just d ja.. du e ju inte norsk medborgare.. Du får nöja dig med 21a plats som alla oss andra svenskar.. :P



Btw, har inte sett klart Mushishi än.. tre avsnitt kvar :P

2009-05-18 @ 18:27:36
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0