Aj aj aj =(

På dan gjorde jag absolut ingenting.. va hemma bara.. vaknade rätt sent typ =P Eller ja.. först å främst blev jag väckt av Evy runt 09-tiden då internet inte funkade å grejer.. sen somnade jag om å vaknade typ lite innan 13.. =P Kollade på Just love 2.. =P Skulle hinna med 14:53 vagnen egentligen till jobbet.. men så missade jag den för att jag kollade på serien =P Så jag fick ta nästa som gick 15:03.. men den vagnen kom aldrig så jag fick ta en annan vagn ut till centralen å vänta p¨å en annan vagn där mot Valand.. men nope.. vagnen kom inte förrän om 6 min typ. å jag skulle börja 15:30! Gissa vem som hade d stressgt? Yes, me! =P Omg... kom fram å hade 3 min att byta om! Sick.. men jag stämplade in 15:31.. så ja =P Jag va en minut försen! =P


Jag va väl köksnisse idag igen! =P Stängde idag med Angelica å Linn ^^ Idag va d inte heller någon bra dag suck.. tror nästan att det va värre än igår fast vi hade mindre att göra... jag vet inte varför.. men ingenting gick som d ska idag heller.. okej, kan bero på att jag å Angelica jobbade ihop.. but still! Har verkligen skadat å bränt mina fingrar lite här å där =( Jag skojade bara d där med Angelica å jag =P Vi brukar alltid skämta så =)

Jag e sååå fruktansvärt seg på att stänga köket.. helt otroligt asså! =P Kände panikångest hela dan idag.. å kändes som att jag hade massa kvar att göra.. men stängningen igår va tydligen bra fick jag höra idag! Hoppas att stängningen idag e lika bra! =)

Lämnade donkan inte förrän nån gång efter 01 idag igen =P Fick skjuts av Angelica hem idag igen! ^^ Wiiee! ^^
Så snällt av henne! Så slapp jag vänta på min käraste vagn i 30min helt själv.. =)

Väl hemma så tjatade pappa om att internet inte funkar å blabla... jag vet faktiskt inte va problemet e... men det e nått fel med vår router... jag vet inte va jag ska göra.. eller hur jag ska fixa d.. suck..

Hum.. frågan e om jag ska kolla ett avsnitt av Just love 2 eller om jag ska gå lägga mig tidigare..? Humm.. nääe... jag vill nog bli av med ett avsnitt!

Så göött med ledig heelg! =D Behöver varken jobba imorrn, lördag å söndag! =D Wiiiiiiiiie! ^^
Ska njuta av min ledighet som bara deen ska ni veta! ;)

Den här veckan har gått hur fort som helst... riktigt naajs asså! Längtar till min semester!!! =D

Nite! ^^

Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Hahaha, ja, utrolig stress når buss/sporvogn ikke kommer... En gang når det snødde kom det ingen sporvogn når jeg skulle rekke eksamen, problemer med snøen antar jeg. :P Måtte gå opp en lang bakke for å ta buss derfra, men da rakk jeg heldigvis fram.



Nå har jeg endelig sommertid på jobben, arbeidstid fra 8:00-15:00! (I stedet for 8:15-16:00.) Woohoo! Gaming! xD

2009-05-15 @ 09:03:13
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan Ho: Jaaa! Fy va jobbigt att missa spårvagnen respektive bussen!



Haha.. naajs! =D Kortare arbetstid is the shit... but... jag föredrar ändå långa arbetspass ;P

2009-05-15 @ 12:13:13
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0