Busy day!

I natt sov jag endast 3h.. blev fast vid datorn helt enkelt.. =P

Vaknade 04:30 ungefär... började jobba 06 juee... jag öppnade med Koffe =) Jag gick bakvägen idag faktiskt  för att jag trodde att Koffe redan va inne i restaurangen.. men nope.. han va tydligen utanför å väntade på mig... stackars Koffe.. =( Så jag skämdes =P
Allt gick la sådär.. taskin funkade inte så jag fick moppa hela matsalen som tog åratal! =( Hittade även Linns toanyckel som hon glömde ta ur låset ;P Sen så fick man höra att Orwaken (soprummet) såg helt katastrofal ut å Koffe fick offra en timme typ å fixa till den.. så jag va typ ensam i kassa resp kök lite.. men jag hade Malin till hjälp å Angelica skulle börja strax då oxåå som tur e! ^^ Men detta ledde till att Koffe låg ju efter med öppning kök listan å jaa. efter min rast så skulle jag ju lösa honom på rast i köket så jag fick ju fixa till grejerna som inte gick så bra.. lol.. det började med att jag skulle blanda torrlök.. skulle liksom fylla d med vatten.. men va hände..? Jo.. jag kunde inte stänga av kranen! Så lol asså.. ;P Allt bara svämmade över typ ;P Suck...

Fick stå kassa i en timma idag.. that's all.. sen så va d dags för att va inne i köket igen å va en köksnisse =P
Angelica stod faktiskt i köket idag! =D Jätteduktig va hon för att jobba sin andra gång i kök! =D
Jag fick va BOPen.. riktigt softish ^^ Annars hände d inte så mkt.. det va faktiskt mkt folk vid lunchtid.. =) Tiden gick quite fort faktiskt! ^^ Slutade 15:15.. =) När Angelica slutade runt 14-tiden så tog hon massa flummbilder på oss =P Det va kuul! ^^
Ser framemot att få bilderna från Angelica =)


Såå cool kan man va när man står i köket ;P

Åkte hem.. duschade å sen så åkte jag hem till Carl då vi bestämde typ förra veckan att vi skulle hitta på nått bara utanför jobbet =) Det va svårt att hitta hem till honom faktiskt.. han bodde verkligen ute på landet...!! =P Körde fel flera gånger =P
Det va faktiskt trevligt hos Carl ute på landet! ;P Hela hans rum består typ av olika slags spelkonsoller =P Det första han fick göra va att spela piano för mig =P Asså.. damn.. han e riktigt riktigt duktig på piano!! Kunde jag verkligen inte troo! Han spelade Final Fantasy X-2s Eternity! Soo good really!! ^^

Han startade även NES.. jag har aldrig testat på NES innan ;P Min första spelkonsoll va SNES.. men d va ballt! =)
Sen gick vi vidare till PS2.. Vi körde guitaroo-man som jag blev helt besatt av =P Det e typ som DSs Ouenda ;)
Jättekul verkligen! =D


Spelar sååå intensivt asså! =P


Så sur å ledsen va man när jag inte klarade av en grej i Guitaroo-man! =P

Sen så va Carl hungrig så då fixade han pannkakor till oss ^^ Efter d så gick vi ut en liten stund bara där han visade mig deras iller.. ^^ Den va ubersööt.. meen...dennes klor va såå vassa att det gjorde ont när den klättrade på mina fötter typ!
Sen så gick vi ut en sväng bara för att bli av med det vi hade käkat.. sen så va d prata prata typ ^^ Oxxåå vaa Gustav där oxå!
Så honom fick man ju träffa igen =) Sen som avslutning innan jag drog hem så spelade jag å Carl Pocky & Rocky 2 (SNES) ^^
Det va kuuul.. men jag dog tyvärr vid stage 5 =( Sen så va d dags att åka heem.. köra hem från landet! =P Helt mörkt å grejer ;P Tur att man hade bilen =)


Gustav å jag =)


Jag å Carl =)

Nu när man e hemma ska jag kolla de sista grejerna.. sen ska jag nog gå nanna... jag börjar ju trots allt 06 imorrn oxå såå.. ;P

Så ja... inatt blir d inte så mycket sömn heller ;P Fast jag överlever =) Jag e faktiskt inte såå trött trots att jag har sovit bara 3h nu inatt.. men 2 dar i rad vet man dock aldrig ;P
Det märker vi imorrn!
Haha!

God natt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0