Fixa datorn samt after work utgång med jobbet! ^^

Jag vaknade runt 11-tiden.. Fick ett sms av Yoey å frågade ifall hon kunde komma till mig å låna en windows skiva där hon kunde formatera datorn.. hon kom till mig runt 13-tiden.. vi satt å höll på med våra datorer i heela 6h!! Då hon fixade sin dator passade jag även på själva att formatera min laptop å installerade den nya windows 7.. ^^ Såjaa, mkt datorfixande idag kan jag säga er ;P Det värsta va att det va svårt att hitta drivutiner som funkar i Vista/ Windows 7 då jag hade bara drivutiner som va anpassade till Windows XP.. =P Gav upp från början.. men hittade efter ett tag.. så gött å min laptop flyter på skitbra nuu ^^ Wiie! ^^


Datorfixarna! ;P

Runt 19:15-tiden drog vi å käkade middag.. Yoey åt med oss faktiskt ^^ Sen såå lämnade hon mig å då va jag tvungen att åka vidare till ett annat ställe =P Skulle på afterwork på Bryggeriet med jobbet! ^^ Cp Mentor sa att det va skitmånga som skulle komma.. men d visade sig att han ljög för mig =P När jag kom fram så va d bara Mentor, Sahand å Malin som va däär... sen så kom Osci oxå..  vi satt å chillade mest å bara snackade... =) Malin drog runt 22-tiden kanske.. eller 23... å då va d bara jag å killarna kvar.. de satt å drack öl bara... kollade lite på Eurovision song contest 2009... å Norge vann överlägset! Dock hörde jag inte låten... men men, får youtuba låten later typ ;P Har som sagt lyssnat igenom alla bidragen några dar sedan.. men minns inte låtarna så mkt =P
Anyway.. Sahand lämnade senare oxå..  då va d bara jag, Mentor å Osci kvar.. jag å Mentor hängde mest på dansgolvet.. Oscar tycker inte om att dansa så han stod bara vid sidan typ.. hängde där ett tag å Mentor råkade va för nära några brudar... en brud flippade å sa till Mentor att de hade pojkvänner! Men ursäkta mig?? Mentor rörde ens inte deem.. oxå fick han sån utskällning typ?!

Drog till Donkan sen.. jag å Mentor.. Osci vägrade gå dit så vi 2 stack själva.. vi gick å hälsade på de som jobbade natt å såå ^^
Osci stod utanför hotell Scandic å väntade på oss.. LOL! =P

Jag å Mentor drog dit å mötte upp honom igen.. å då fick vi syn på en annan kollega, Cilla å hennes kompis.. så stod vi där å snackadeen liten stund..

Sen efter detta så hände d inte så mkt meraa.... vi stod på Valand å hade ingen aning om vart vi skulle.. tillslut bestämde vi att vi skulle dra oss hemåt.. så det blev hemväg!

Skulle ladda upp bilder egentligen från igår på bloggen... men internet e såå himla segt nuuu.. men ska göra ett försök till efter detta inlägg... tog några få bilder idag meed.. men jag laddar upp dem imorrn.. orkar inte föra över bilderna på kameran nuu ;P

Dags å sooova typ!

God natt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0