Girls night out!

En ledig fredag.. på dan åkte jag å pappa ut å tvättade bilen.. sen så gjorde jag inte så mkt mera... sminkade å gjorde mig i ordning inför kvällen som väntade mig =) Internet funkade inte heller så jag satt inte vid datorn..

Träffade Limy vid min hållplats därifrån åkte vi 2 tillsammans till Kimmy där hon skulle ha förfest... träffade en ny tjej där.. Nina heter hon =) Vi gjorde inte så mkt.. det bjöds på lite chips å cider... vi tog en massa bilder! =P Sen så spelade vi skitgubbe.. senare kom en annan tjej vid namn Mai Phuong å My hanh å joinade ^^ Vi lämnade Kimmys place runt 21:45..



Vi fyra @t Kimmys place! =)

Vi åkte ut till stan.. skulle vänta på nån vagn som åkte till avenyn.. men vagnarna kom inte förrän om 7-10min typ.. så vi mötte upp Evy i Brunnsparken å sedan så gick vi å tog 5:an mot Avenyn ^^

Vi drog till en klubb som heter Glow.. första gången jag va där faktiskt.. man måste ha inbjudan för att kunna komma in dit.. å Kimmy fixade sånt inbjudningskort till oss ^^ Vi va 7 tjejer! Det va faktiskt rätt kuul att bara ha en girls night out! ^^ När man kom in så såg klubben quite high class ut! ^^ D bjöds på lite champagne... lite minisnacks.. oxå fanns d massa ställen där man skulle skriva sitt namn så va man med i nån lottning av olika priser... man fick även en goodie-bag =) Men man fick inte så mkt grejer egentligen.. det enda som va bra va väl en liten parfymtest samt en nyttig chokladbar ;P


Inbjudningskortet!


Kvällen bjöd oss på en modevisning från olika butiker från Grand passage.. ^^ Sen efter detta va d party party! Då va d röj på dansgolvet med massa bilder ;) Evy lämnade oss tyvärr quite tidigt dåå hon måste upp å jobba imorrn.. =( Men hon missade inte så mkt ändåå..


Kul grej vi gjorde.. ;P Lyfte ena foten! Haha =P

Glömde nämna i början att en "stammis" till oss... "Modellen" jobbade vid garderoben! Woho! =D
Sen så fick jag å Limy test ta studiobilder oxå.. gratis! ^^ Det va lite fräck ;)

Vi hängde i Glow till 00-tiden kanske.. vi tyckte musiken sög så vi drog vidare till Excet.. haha =P Det va hög åldersgräns där oxå... först hög åldersgräns på Glow.. men vi kom in ändåå.. sen på Excet... å där fick vi oxåå komma in! Det va bara för att vi va många tjejer I guess ;) Det va skitmkt folk där.. damn! Första gången jag va på det stället oxåå! Alla va typ äldre å såå.. många sliskiga gubbar där oxåå... en man dansade bakom mig å försökte kämpa på.. haha.. tjejerna bara " Connie, du har fått ett ragg":.. eeww... försökte smitta mig ifrån honom.. tjejerna bara skrattade ;P

Runt 01:30-tiden så lämnade vi Excet... lämnade av tjejerna vid hållplatsen där de skulle med vagnen heem... oxå träffade man på Linn å Gosiga Carl på hållplatsen! Så jag stod där å snackade lite med deem =) Det va naajs! ^^
Efter detta så va d bara jag å Limy kvar... vi gick till Donkan för lite nattamat ;P Jag va såå sugen på chicken wrap... yummie! ^^ Hälsade samtidigt på Donkanfolket ;P Det kom en random svensk gubbe till mig å Limy å frågade vart vi 2 kom från ;P När jag sa Kina så frågade han ifall jag kunde kantonesiska å mandarin.. jag sa att jag kunde both ;P Då berättade han att han känner en kineskompis å vill skicka ett sms till honom å fråga honom hur han mår på kinesiska.. så jag lärde honom.. sen så tackade han å drog =P Lol!

Jag å Limy satt på Donkan å åt vår lilla mat samt vilade mina fötter! Omg.. jag gick i ashöga klackskor å mina fötter gjorde ont som bara deeen! Jag kunde inte ens gå rakt!! ;P Jag gick verkligen skitkonstigt.. för att det gjorde såå ont!! Ville bara sitta ner typ =P


Nattamat @ McDonald's ;P

Men Limy fixade skjuts... så hennes brorsa kom å hämtade oss vid Heden.. så jag fick skjuts heem ^^ Så snällt!

Nu e man hemma å bloggar... fast min dator e cp dock.. måste starta om den.. men efter bloggningen.. oxå måste jag tvätta bort sminket! =P Jag e faktiskt skiiittrött.. ska nog sova strax med! ;P

Bilder från idag kommer imorrn... min kamera e död å e på laddning! =P
Annars har jag haft en trevlig kväll med flickorna! ^^

Later guys!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0