Härlig dag igår! ^^

När jag vaknade så åkte jag med mina föräldrar för att handla lite.. köpte även hemmabio system! LOL =P Min mamma va tydligen sugen på d så jaa.. ;P Det gick fort att köpa iaf.. hihi ^^

Va ledig från jobbet faktiskt =) Körde grillning med några från jobbet hos oss =) Det va myspys =) Vädret va underbart.. inte så jätte jättevarmt dock, men det gick toppen bra iaf! ^^ Vi va bara några få styckna men det va kul å roligt ändå =) Simon joinade oss senare oxå.. men han missade typ hela grillningen haha ;P Efrer grillningen så satt de bara i baksidan å typ chillade å snackade =) På kvällen va d faktiskt lite kyligare... men men.. Mentor, Ingrid å Valter gick tidigare då d va dags för lilla Valter att sova! Linn å Oscar lämnade runt 20-tiden då de va tvungna att jobba osv.. '


Jag å sötaste Valter! <3


Mentor grillade i början.. men va ingen vidare... alla kycklingvingarna blev typ.. ehh.. brända? =P


Gruppbild =)

Charlie å Simon va kvar... å då blev d guitar hero.. eller ja.. rockband 2 kanske vi satt å lirade ;P Riktigt najs! =D Fast Charlie va så trött så han däckade på vår soffa =P


Jag e fett cooooooool (or not) ;P

Sen så drog Charlie oxåå... då va d bara Simon kvar.. så jag, Evy, Yi å Simon satt å körde lite mahjong! Damn va längesen jag körde detta sist! Fast d va ingen bra dag igår nääe... Yi vann typ hela tiden.. å jag vann en enda gång! =P Men vi alla losade på slutet å Yi vann allt! Fast jag förlorade inte sååå mkt iaf ;P

Drog hem efter några rundor för jag va trött å ville ta bort mina linser då d kändes torrt å jobbigt på ögonen.. =P

Vaknade runt 09-tiden idag.. gjorde inte så mkt.. degade på sängen å lyssnade på musik! ^^
Vaknade upp från sängen runt 11-tiden kanske.. då va jag sugen på att lira lite Rockband 2! =P Hahah... jag ville träna å bli bättre på d.. så nu kan jag även spela hard nivån ;) Daamn... snart kör jag expert! Wihooo!! =D Krävs mer träning dock =P

Ska jobba snaart med... tog en extra tid... (dum jag e) kunde ha varit hemma å softat ist för att jobba 17-01 tiden... aja. det e kasching som gäller såå ;)

Ska kila mig till jobbet strax.. ;P

Later!

Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Hemmabio! Maybe I should get a surround sound system for my 52" TV after all. xD



Cool picture with the guitar. :) Hahaha!

2009-05-04 @ 15:59:40
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan Ho: Yeaah.. maybe you should! ;)



Haha... yeaah! I like the pic too! ^^ I don't find myself cool though.. but I like the pose with the guitar ;P Hahahah =P

2009-05-05 @ 01:42:29
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0