"I see your face in every flower"

Jag la mig rätt så tidigt igår för å va mig =P Jag la mig runt 22-tiden iaf å sov ända till 04:30 som vanligt då man jobbade öppning.. idag igen =P Hela 6h ändå! =D Inte illa! ^^

Öppnade med Sanela idag! Riktigt soft! ^^ Fyfaaan va skoooj jag, Sanela å Selam hade på jobbet idag!! Fy! Har aldrig skrattat sååå mkt asså! Haha... just denna mening från en sång som spelas på mornarna "I see your face in every flower"... =P
Sanela ville att Selam ska sjunga den för Amir.. vet inte varför just honom men ändå =P Oxå ville Sanela att Selam skulle sjunga denna mening för en gäst.. å då skulle hon få 100 spänn typ =P Men det ville inte Selam.. hon sa att hon skulle ha gjort d ifall hon va svensk =P Assåå guuud va kuul det vaa!! Haha! =D

Så Sanela höll ju på med denna mening hela dagen vi jobbade typ... riktigt skoj! =D

Jag va köksnisse idag å jag tyckte att vi alla som stod i köket idag va riktigt riktigt grymma! Vi hade ett grymt skåp med låg waste! Vi e grymma! ^^ Tack Robin å Gunilla! =D Robin va på sång humör idag å sjöng typ Enrique Iglesisas Hero.. haha.. sen så fastnade denna låt på min hjärna så började jag sjunga ;P Men den låten e bra liksom hihi ^^

Guud.. idag vet jag inte va det e med mig.. men jag typ tappar lite hälar å kronor lite här å vart när man ska ta ut dem från rosten.. ;P Jag skyller på Angelica.. som vanligt ;P

Skulle ha slutat 15 idag egentligen.. men jag fick jobba över till 16:10 ist då Angelica inte kunde jobba över å Mattan hade ingen kassapersonal från 15:30 så jaa... Jag va såå trött verkligen men klarade dagen heelt galant! =D

Våra namnskylt har kommit oxåå ... wiie! ^^ Så nu har jag äntligen fått min efterlängtade namnskylt! ^^ De har skippat efternamnet faktiskt... good good.. nu kan ingen stalka mig! =P


Yeah! ;)

Well.. tiden rullar iväg å jag måste gå duscha å göra mig iordning ;P Ikväll blir d utgång... AI-fest faktiskt! =P
Men jag har lite panik då jag vet inte va jag ska ha på mig... suck =(

Welll well..d märker vi ikväll va d blir för outfit ;P

Ska ju på en förfest som börjar runt 20-tiden..jag ska äta middag innan jag åker hemifrån oxååå å jag bad dem ha middagen exakt kl. 19! =P Tidsbrist... suck..

Dag å kila nu antar jag ;P
Later! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0