Jobb

Vaknade tidigt imorse... typ 08:30 kanske.. åkte hemifrån runt 10 kanske för att gå ta en frukost runda på Café Tintin med Osci innan vårt jobb! Nära å bra från jobbet ;P

Jag började jobbet idag 11:45.. fick va kassa idag faktiskt.. det va mkt folk å det rullade på hela lunchen typ! Det va en ny kille idag oxå som jobbade som fick sin första kassautbildning av Koffe.. det gick la braa men han killen hade typ föööör personlig service ex. "hare gött".. så säger han till våra gäster lol! ;P

En rolig händelse som hände idag va att Carl typ hällde över sin arm med massa banan-chokladtopping lol ;P

Jobbade å slet hårt tills 18:30 då jag fick sluta ungefär.. fick sluta ca 10-15min tidigare.. Evy kom förbi jobbet oxåå för att fixa bort sin tid å så.. oxå självklart hade hon med sig kamera å fotade en massa som jag kmr att posta här nedan! Det värsta va ändå när Oscar gjorde nån ansikte med hjälp av big-bröden som såg helt katastrofal ut.. det skulle föreställa mig.. LOL ;P Skitful verkligen!!

Evy väntade faktiskt på mig på jobbet så vi tog sällskap hem =)


Såå fuul loool! ;P

Buhuu =(

Väl hemma igen så va d middag... å sen så har jag suttit häär sen dess.. ;P Ska strax gå duscha då jag ska jobba öppning imorrn! Guud va trött jag e verkligen ;P

Nee, ska kolla klart på Just love 2 först =)

Natti^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha man ser verkligen likheten mellan hamburgerbröden och dig... or not! =P ser ut som värsta alien ju... du ser ju INTE ut så haha!

2009-05-27 @ 22:38:41
Postat av: Eugenia

Det var jag som skrev det där ovanför... fattar inte varför namnet jämt faller bort på första försöket =P

2009-05-27 @ 22:40:12
Postat av: Connie

Eugenia: Helt tragisk! Eller hur att jag inte ser ut som hamburgerbröden? =( Hamburgerbröden ser värsta evil ut juee ;P Haha!

2009-05-27 @ 23:21:06
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0